۰
جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۷
امام جمعه دلگان:

«خرداد» ماه مقاومت و ایستادگی است/ولایت و محبت امام علی (ع) عامل نجات‌و رستگاری انسان

مام جمعه دلگان گفت:ولایت و محبت حضرت امام علی (ع) عامل و مایه نجات‌و رستگاری انسان است.
«خرداد» ماه مقاومت و ایستادگی است/ولایت و محبت امام علی (ع) عامل نجات‌و رستگاری انسان
به گزارش صدای بلوچ، حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دلگان با اشاره به فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، بیان کرد:پس از ۵۷۸ روز اشغال توسط رژیم بعثی در جریان عملیات بیت المقدس این شهر کشورمان آزاد شد.

وی افزود: اساسا خرداد را باید ماه مقاومت و ایستادگی نامید، روز سوم خرداد ازادسازی خرمشهر، ۱۵ خرداد حماسه ایستادگی مردم دربرابر استعمار و چهار خرداد روز مقاومت مردم دزفول است، در حقیقت این روزها خرداد را به ماه مقاومت و ایستادگی تبدیل کرده است.

امام جمعه دلگان با اشاره به فرارسیدن شب های قدر، عنوان کرد: در شب های قدر، تقدیر یک سال انسان رقم خواهد خورد، اگر بخواهیم از فیوضات این شب بهره ببریم باید موانع که همان گناهان هستند را از سر راه خودمان برداریم.

خطیب جمعه دلگان ادامه داد: گناهان سد فیض الهی می شوند و همچنین دعاهای انسان را حبس می کنند،راه برطرف کردن موانع، توبه، استغفار و تصمیم بر ترک گناه است، توبه گناه را محو و استغفار آثار سو گناه را از بین می برد.

حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری با اشاره به سالروز ضربت خوردن امام علی (ع) در شب نوزدهم رمضان، خاطرنشان کرد: محبت و ولایت حضرت امیرالمومنین (ع) عامل نجات انسان و مایه رستگاری آدمی است.

انتهای پیام/
کد مطلب: 325
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما