۰
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۹

کمک به نیازمندان در وقت افطار/توزیع ۷۰ بسته مواد غذایی به همت جوانان بلوچ

جوانان بسیجی بلوچ دلگان سیستان و بلوچستان از ابتدای ماه مبارک رمضان در اقدامی خودجوش و خداپسندانه تاکنون ۷۰ بسته مواد غذایی میان نیازمندان این شهرستان توزیع کرده اند.
کمک به نیازمندان در وقت افطار/توزیع ۷۰ بسته مواد غذایی به همت جوانان بلوچ
به گزارش صدای بلوچ، رمضان ماه پر خیر و برکت خداست که همه مؤمنین بر سر سفره بیکران الهی می نشینند و جان خود را از غذاهای این سفره پرورش می دهند.
در این ماه عزیز مهربانی و نوع دوستی روزه داران جلوه ای خدایی دارد؛ بسیار هستند افرادی که تنها به فکر خود نیستند و دست دیگر همنوعان نیازمند را برای گذراندن ماه رمضان می گیرند.
جوانان بسیجی بلوچ از شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان جز همان ها بودند که هم نوعان نیازمند خود را فراموش نکرده و از همان ابتدای این ماه مبارک دغدغه شان یاری رساندن و کمک به دیگران بوده است.
جوانان بسیجی بلوچ در این روزهای ماه مبارک رمضان ثابت کردند که می شود با دستان خالی و فقط با اراده ای قوی کارهای بزرگی انجام داد که برای برخی فقط یک آرزو باشد.

مجید شهلیبر یکی از جوانان بسیجی بلوچ و بانی اصلی این طرح خداپسندانه در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ بیان کرد: پیشنهاد جمع آوری بسته و سبدهای افطار برای اولین بار قبل از ماه مبارک رمضان در یکی از گروه های شبکه های اجتماعی شهرستان دلگان مطرح شد.
مدیر «گروه مهربانی» جوانان بلوچ افزود: در دو روز اول ماه مبارک تنها چند بسته افطاری ساده که توسط جوانان بسیجی دلگان تهیه شده بود، بین نیازمندان و محلات حاشیه نشین شهر توزیع می شد.
شهلیبر گفت: در روزهای بعد که خبر توزیع بسته های افطار در گروه ها و فضای مجازی منتشر شد، افراد بیشتری کمک کردند که بالطبع بسته های مواد غذایی بیشتری بین نیازمندان توزیع شد.

وی عنوان کرد: تاکنون ۷۰ بسته و سبد مواد غذایی شامل برنج ، مرغ، روغن، پنیر، خیار سبز، گوجه و زولبیا و بامیه بین نیازمندان شهرستان دلگان توزیع شده است.
شهلیبر ادامه داد: درصدد هستیم تا این برنامه را تا پایان ماه مبارک رمضان انجام دهیم و در سایر محلات و روستاهای شهرستان دلگان هم کار توزیع بسته های مواد غذایی انجام شود.
وی خاطرنشان کرد: جوانان بسیجی بلوچ شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان که این اقدام خیرخواهانه را انجام می دهند زیر نظر هیچ نهاد و سازمانی نیستند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 303
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما