۰
جمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۹
امام جمعه دلگان:

دولتمردان مشکلات و دغدغه های معلمان را رفع کنند/کار عقیدتی در سپاه و بسیج آگاه سازی و بصیرت افزایی است

امام جمعه دلگان گفت:دولتمردان و مسئولان موظفند که مشکلات و دغدغه های معلمان را رفع کنند.
دولتمردان مشکلات و دغدغه های معلمان را رفع کنند/کار عقیدتی در سپاه و بسیج آگاه سازی و بصیرت افزایی است
به گزارش صدای بلوچ، حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری در خطبه های نماز جمعه امروز شهر دلگان به سالروز شهادت آیت الله مطهری اشاره و بیان کرد: بنیان گذار انقلاب در خصوص ایشان فرموده اند: جمیع آثار باقی مانده از شهید مطهری برای جامعه مفید است.
امام جمعه دلگان گفت: دشمن متوجه شده بود که چنین عنصری نقش اساسی در تعلیم جامعه اسلامی دارد، لذا این معلم بزرگ را ترور فیزیکی و به شهادت رساندند و مملکت اسلامی را از وجود ایشان بی بهره ساختند.
وی ادامه داد: به پاس خدمات معلمان که همان رسالت انبیا را دارند در تقویم کشورمان روز شهادت آیت الله مطهری را به نام روز معلم نامگذاری کرده اند.
حجت الاسلام والمسلمین بامری عنوان کرد: پیامبران بزرگ از جمله نبی مکرم اسلام، معلم بشریت بوده اند،بطوری که خداوند به این جایگاه پیامبران به مومنان منت هم می گذارند.
امام جمعه دلگان افزود: اهمیت علم آنقدر بالا است که حضرت امام علی (ع)‌در وصف علم فرمود: آنقدر مقام معلم بالاست که اگر به من یک حرف تعلیم بدهد ، من علی خدمتگذار چنین شخصی خواهم بود.
وی بیان کرد: دولتمردان وظیفه دارند در جهت رفع نیازمندی ها و حفظ شأن معلمان تلاش کنند، و طوری نباشد که این قشر نیاز به شغل دوم داشته باشند، پس درصدد رفع دغدغه های معلمان باشند.
وی در ادامه به هفته عقیدتی در سپاه و بسیج اشاره و خاطرنشان کرد: البته کار عقیدتی سیاسی ، همان کار آگاهسازی، بصیرت افزایی و تقویت مبانی اعتقادی و بنیه های مکتبی است، اگر تقویت مبانی اعتقادی و بنیه مکتبی به خوبی انجام شود، موجب مصونیت کارکنان از لغزش و خطاها خواهد شد.
وی در پایان خطبه ها بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران و معلمان را برای مردم شهر دلگان بیان و تبیین کردند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 286
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما