۰
جمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۶
امام جمعه دلگان:

سربازان گمنام امام زمان (عج) بسیاری از دسیسه های دشمنان انقلاب اسلامی و کشور را دفع می کنند

امام جمعه دلگان گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) با تلاش و کوشش بسیاری از دسیسه ها و نیرنگ های دشمنان انقلاب اسلامی و کشور را خنثی و دفع می کنند.
سربازان گمنام امام زمان (عج) بسیاری از دسیسه های دشمنان انقلاب اسلامی و کشور را دفع می کنند
به گزارش صدای بلوچ، حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دلگان به نیمه شعبان سالروز ولادت امام زمان (عج) اشاره کرد و گفت: ائمه اطهار و نبی مکرم اسلام به شب نیمه شعبان توجه ویژه و بر نکوداشت آن تاکید داشته اند.
امام جمعه دلگان عنوان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در عین گمنامی مشغول خدمات گسترده ای هستند و خدمات آنها از دیدگان ما پنهان است.
وی ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان (عج) با تلاش و کوشش بسیاری از دسیسه ها و نیرنگ های دشمنان انقلاب اسلامی و کشور را خنثی و دفع می کنند.
حجت الاسلام بامری به سالروز تشکیل سپاه پاسداران اشاره و افزود: اکنون که انقلاب اسلامی بعد از چهل سال وارد گام دوم شده، تهدیدات دشمنان علیه سپاه و به ویژه تلاش آمریکا در قرار دادن نام سپاه جز گروه های تروریستی به خوبی نقش مهم این نهاد مقدس را نشان می دهد.
خطیب جمعه دلگان بیان کرد: با توجه به عملکرد چهل ساله سپاه از دفع گروه های تجزیه طلب و تروریستی تا مدیریت هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن سازندگی و همچنان پس از آن سعی و تلاش در پیشرفت کشور در عرصه های مختلف، دیگر حضور سپاه پاسداران بر کسی پوشیده نیست.
وی در ادامه اظهار کرد: اقتصاد ایران با سه مسئله دلاریزه (که بلند مدت است)، شرطی شدن و حجم بسیار سنگین نقدینگی (که در پنج سال گذشته اوج گرفته است) مواجه است.
انتهای پیام
کد مطلب: 256
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما