۰
دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۱
فرمانده ناحیه سپاه شهرستان دلگان به مناسبت روز راهیان نور بیان کرد:

استقبال گسترده مردم دلگان از اردوهای راهیان نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان گفت: مردم این شهرستان در سال های گذشته از اردوهای راهیان نور استقبال گسترده ای داشته اند.
استقبال گسترده مردم دلگان از اردوهای راهیان نور
به گزارش صدای بلوچ، روز بیستم اسفند ماه به مناسبت نخستین حضور مقام معظم رهبری در راهیان نور در تقویم کشورمان به نام روز ملی راهیان نور نامگذاری شده است.
اردوهای راهیان نور با هدف شناخت مردم کشورمان به خصوص نسل نوجوان و جوان با ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس انجام می شود.
به همین مناسبت خبرنگار پایگاه خبری صدای بلوچ گفتگویی را با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان انجام داده است که در ادامه آمده است:
فداحسین سرگلزایی اظهار کرد: اردوهای راهیان نور از اواخر دهه هشتاد شمسی در شهرستان دلگان انجام می شود که با استقبال گسترده مردم این منطقه همراه بوده است.
وی گفت: هرساله تعداد زیادی از اقشار مختلف بسیجیان خواهر و برادر شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان از کاروان‌های راهیان نور در یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس حضور پیدا میکنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان بیان کرد: از سال های گذشته تاکنون کاروان های زیادی از این شهرستان برای بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در غرب و جنوب کشورمان اعزام شده اند.
این مسئول در ادامه تصریح کرد: آن چیزی که باعث شد دنیا ما را به نام انقلاب اسلامی و انقلابی که لیاقت ماندن را دارد بشناسد روحیه جهاد و ایثارگری و شهادت شهدا و مردم ما بوده است.
سرگلزایی افزود: نسل جوان کشور باید بداند که برای توسعه، آبادانی و امنیت فعلی کشور رزمندگان در چه محل هایی و با چه وضعی با دشمن متجاوز برخورد کرده اند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان عنوان کرد: قطعا راهیان ‌نور مبنای حرکت کشور برای پایه‌ریزی جبهه فرهنگی میان نسل جوان است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 201
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما