۰
شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۶

کلاهبرداری از مردم دلگان در پوشش کارکنان شبکه بهداشت/فرماندار:با خاطیان برخورد می شود

فرماندار دلگان گفت: عده ای سودجو و کلاهبردار با پوشش کارکنان شبکه بهداشت در این شهرستان مبادرت به امور درمانی غیر مجاز میکنند.
کلاهبرداری از مردم دلگان در پوشش کارکنان شبکه بهداشت/فرماندار:با خاطیان برخورد می شود
به گزارش صدای بلوچ، پیرو انتشار مطلبی در خصوص فعالیت گروه درمانی وابسته به داعش در دلگان صحت و سقم این ماجرا را از فرماندار این شهرستان جویا شدیم.
مجتبی شجاعی در گفتگو با خبرنگار ما با تکذیب‌ و رد ادعای مطلبی با عنوان فعالیت گروهی درمانی در شهرستان دلگان وابسته به داعش در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها، اظهار کرد: این افراد عده ای سودجو هستند و از اعتماد و صداقت مردم این منطقه برای رسیدن به اهداف خود که همان کلاهبرداری است استفاده می کنند.
فرماندار دلگان تصریح کرد: این افراد که خود را از کارکنان شبکه بهداشت معرفی می کنند در سطح منطقه مبادرت به امور درمانی غیر مجاز و به خصوص دندان پزشکی میکنند.
وی ادامه داد: مردم دلگان و به خصوص بخش جلگه چاه هاشم در صورت مشاهده این افراد کلاهبردار ضمن آگاه بودن نسبت به این موضوع مراتب را به پلیس و مرکز بهداشت این شهرستان اطلاع رسانی کنند تا افراد مذکور دستگیر و تحویل مقامات قضایی شوند
این مسئول ادامه داد: افرادی که در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها حضور دارند از انتشار چنین مطالبی که موجب تشویش اذهان عمومی و نگرانی مردم می شوند خودداری کنند.
شجاعی خاطرنشان کرد: قطعا با این افراد که خود را از کادر درمانی معرفی کرده و موجب نگرانی و همچنین آسیب رساندن به مردم هستند برخورد قانونی خواهد شد.
شهرستان دلگان در ۴۷۵ کیلومتری جنوب غرب شهر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.
انتهای پیام
کد مطلب: 197
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما