فرماندار دلگان:

نهادینه‌سازی فرهنگ کار جهادی و رفع مشکلات از سیاست های دولت است

صدای بلوچ , 10 فروردين 1402 ساعت 16:45

بهزاد بامری گفت: نهادینه‌سازی فرهنگ کار جهادی و رفع مشکلات مردم از سیاست های دولت سیزدهم است.


به گزارش صدای بلوچ، اولین جلسه شورای اداری دلگان در سال جدید با حضور مسئولان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 
بهزاد بامری فرماندار دلگان در این جلسه گفت:سال ۱۴۰۱ را با تمام فراز و نشیب ها و سخت هایی که داشت، پشت سرگذاشتیم و خدمات و اقدامات موثری از سوی دولت و نظام اسلامی در این شهرستان انجام شد.
 
این مسئول تصریح کرد: امسال‌ باید با فکری نو و تلاشی جهادی و مضاعف در خدمت مردم باشیم و برای حل مشکلات آنان برنامه ریزی کنیم.
 
وی ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که برای دولت امیدبخش و مسئولیت‌آفرین است همه دستگاه‌های اجرایی باید به طور منظم تلاش‌ خود  را برای تحقق شعار سال انجام و و اقدامات خود را گزارش دهند.
 
 
فرماندار دلگان عنوان کرد: استفاده از ظرفیت های بومی، امیدآفرینی در جامعه، بازدیدهای میدانی، نشاط اجتماعی، اعتمادسازی و برنامه ریزی کارشناسانه مواردی است که مسئولان باید مدنظر داشته باشند.
 
 بامری گفت: نهادینه سازی فرهنگ کار جهادی در جامعه، رفع مشکلات مردم و محرومیت زدایی که از سیاست های اصلی دولت سیزدهم است، که باید با بسیج تمامی امکانات‌ و ظرفیت های شهرستان در این مسیر گام برداریم.
 
فرماندار دلگان خاطرنشان کرد: امیدوارم در سال جدید با هم افزایی و تعامل بین بخش های مختلف  دولتی، اجرایی، قضایی و نیروهای مسلح در سطح شهرستان، شاهد اجرای برنامه های عدالت محور دولت سیزدهم در سطح شهرستان باشیم.
 
انتهای‌خبر/ م.ب


کد مطلب: 1833

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/news/1833/نهادینه-سازی-فرهنگ-کار-جهادی-رفع-مشکلات-سیاست-های-دولت

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir