۰
سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۲
سرپرست اداره صمت شهرستان دلگا‌ن بیان کرد:

معرفی مسئول تعاونی فروشندگی گلمورتی نفت سفید با تخلفات قاچاق و تقلب در توزیع ،به تعزیرات حکومتی

ابراهیم رضوی گفت:مسئول تعاونی فروشندگی گلمورتی نفت سفید با تخلفات قاچاق و تقلب در توزیع ،به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
معرفی مسئول تعاونی فروشندگی گلمورتی نفت سفید با تخلفات قاچاق و تقلب در توزیع ،به تعزیرات حکومتی
به گزارش صدای بلوچ، ابراهیم رضوی در گفتگو باخبرنگاران بیان کرد:درجریان بررسی گزارش های مردمی از بخش مرکزی دلگان به دلیل عدم رضایت از تعاونی فروشندگی نفت سفید،صبح امروز ، این فروشندگی مورد بازرسی قرار گرفت که نهایتا پس از بررسی های به عمل آمده تخلفات قاچاق و‌ تقلب در توزیع برای این فروشندگی نفت محرز و در همین ارتباط تعداد ۲ پرونده تخلف تشکیل شد.
 
وی در خصوص تخلف،تقلب در توزیع نفت در این فروشندگی عنوان کرد:در این فروشندگی،باکشیدن کارت سوخت شهروندان از طریق دستگاه کارت خوان در جهت تحویل سهمیه ۱۰۰ لیتری نفت سفید،مبلغ ۱۵ هزار تومان از حساب مردم کسر اما نفت تحویل مردم نمی شده و مسئول این فروشندگی اقدام به عرضه خارج از شبکه سهمیه نفت مردم می‌کرده است. 
 
سرپرست اداره صمت شهرستان دلگا‌ن افزود: مجموع ارزش پرونده های متشکله به رقم بالغ بر۲ میلیارد و ۸۸ میلیون ریال رسیده که پرونده های متشکله جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید.
 
وی خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده هر گونه تخلف ،صنفی ،اقتصادی و‌…. مراتب را از طریق تماس با تلفن ۱۲۴ ، سامانه پاسخگویی اداره صمت اطلاع دهند تا با متخلفین برابر مقررات برخورد شود.
 
انتهای‌خبر/م.ب
کد مطلب: 1780
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما