۰
يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۱
آیت‌الله محامی در یادواره شهدای روحانی دلگان بیان کرد:

ملت ایران میراث‌دار شهدا/ درگیری و نزاع شایسته جامعه اسلامی نیست

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: درگیری و نزاع بین طوایف شایسته جامعه اسلامی نیست.
ملت ایران میراث‌دار شهدا/ درگیری و نزاع شایسته جامعه اسلامی نیست
به گزارش صدای بلوچ، آیت الله محامی در یادواره شهدای روحانی شهرستان دلگان اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس، زمانی که کل طلاب منطقه دلگان ۲۰ نفر بوده اند، ۱۰ نفر از آنها شهید شده اند.
 
نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: ما و همه ملت مسلمان ایران میراث دار شهدا هستیم و باید از خداوند متعال بخواهیم که به ما توفیق عنایت کند تا عمرمان در مسیر خدمت‌رسانی به مردم طی شود.
 
وی به حضور باشکوه مردم استان سیستان و بلوچستان و کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اشاره کرد و گفت: مردم در عرصه های مختلف دفاع از انقلاب حضوری باشکوه داشته و حماسه آفریده‌اند.
 
امام جمعه زاهدان عنوان کرد: علی‌رغم تبلیغات گسترده دشمنان و معاندین و رسانه‌های آنان، مردم سیستان وبلوچستان و سایر نقاط کشور، بابصیرت و آگاهی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حضور یافتند.
 
آیت الله محامی اظهار کرد: اخوت، وحدت و همبستگی از تاکیدات پیامبر گرامی اسلام به مسلمانان بوده است؛ در صدر قبایل و طوایفی که تا پیش از ظهور  اسلام درگیر بودند، پیامبر آنها را سازش دادند.
 
امام جمعه زاهدان افزود: باید برای برقراری صلح و صمیمت در جامعه تلاش کرد؛ درگیری مسلحانه و نزاع بین طوایف شایسته جامعه اسلامی و مورد رضایت پیامبر(ص) و ائمه اطهار (ع)نیست.
 
نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ما مسلمانان باید برای تحقق فرامین حضرت محمد مصطفی(ص) و ائمه اطهار(ع) گام برداریم و همچنین باید برای برقراری صلح و صمیمت در جامعه تلاش کنیم.
 
انتهای‌خبر/م.ب
کد مطلب: 1756
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما