۰
جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۱
امام جمعه موقت دلگان:

انقلاب اسلامی در زمره مهمترین پدیده های اجتماعی در عصر حاضر است

امام جمعه موقت دلگان گفت: انقلاب اسلامی ما، مثل یک شجره طیبه مقدس در زمره مهمترین پدیده های اجتماعی در عصر حاضر است.
انقلاب اسلامی در زمره مهمترین پدیده های اجتماعی در عصر حاضر است
به گزارش صدای بلوچ، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان دلگان گفت: اولین علامت محب اهل بیت، دوستی همراه با عمل و تقوا است؛ وگرنه علاقه ظاهری به این خاندان، تاثیر زیادی ندارد.
 
امام جمعه موقت دلگان افزود: آن شخصی که خود را محب اهل بیت می داند، باید پیراهن تقوا را بپوشد و گرنه دل شخص گناهکار نمی تواند محبت اهل بیت را در دل خود جای بدهد.
 
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما، مثل یک شجره طیبه مقدس در زمره مهمترین پدیده های اجتماعی در عصر حاضر است و دستاوردهای بسیار عظیمی به ارمغان آورده است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین بامری ادامه داد: در همه ابعاد گوناگون، پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای مختلفی با خود به همراه داشته است.
 
وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی و انقلاب عظیم ملت ایران، بت های عظیم استکبار را شکست؛ این یک معجزه عظیم است، با این پیروزی دریچه های امید به سوی همه ملل مسلمان باز شد.

وی خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب و در جنگ های مختلف، کشور ما توسط کشورهای مختلف اشغال می شد، اما امروز جمهوری اسلامی ایران به این عظمت رسیده که هیچ قدرت و کشوری یارای ایستادگی مقابل آن را ندارد.
انتهای خبر/م.ب
کد مطلب: 1745
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما