امام جمعه دلگان:

جهاد تبیین بهترین راهبرد مقابله با دشمن است/ زندگی سرشار از نشانه های انقلابی امام نهم

صدای بلوچ , 7 بهمن 1401 ساعت 12:16

امام جمعه شهرستان دلگان گفت: جهاد تبیین در ایام دهه فجر امسال، بهترین راهبرد مقابله با دشمن است.


به گزارش صدای بلوچ، حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان دلگان گفت: دعای پدر و مادر در حق فرزند مثل دعای پیامبر گرامی اسلام در حق امت خود است.

امام جمعه شهرستان دلگان اظهار کرد: احترام و دوست داشتن پدر و مادر بر دوست داشتن اولاد، همسر و سایر اقوام و آشنایان مقدم است و صله ارحام یک مورد ضروری است.

خطیب جمعه شهرستان دلگان عنوان کرد: در قرآن کریم و روایات اسلامی و حتی بزرگان و ائمه اطهار(ع) تاکید زیادی به احترام گذاشتن به والدین داشته اند.

وی به سالروز ولادت امام جواد (ع) اشاره و افزود: امام رضا (ع) در این خصوص فرمود: این همان مولودی است که در اسلام بابرکت تر از آن برای پیروان و شیعیان به دنیا نیامده است.

حجت الاسلام والمسلمین بامری تصریح کرد: زندگی به ظاهر کوتاه امام نهم، سرشار از نشانه ها و کنش های انقلابی و مبارزه با طاغوت و دستگاه ظلم و جور است.

وی به سالروز ورود امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ به میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: جشن های دهه فجر امسال باید باشکوه‌تر و کیفی تر باشد و جهاد تبیین بهترین راهبرد مقابله با دشمن است.

حجت الاسلام بامری عنوان کرد: ایام الله دهه فجر جز آن ایام خاص است و باید آن را گرامی داشت؛ دشمنان انقلاب اسلامی نقشه و سناریوهای مختلفی را برای نابودی جمهوری اسلامی طراحی کرده اند که همگی با شکست همراه بوده است.

امام جمعه شهرستان دلگان خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان، استان و کشور با رویکردی جهادی و انقلابی باید شبانه روز برای خدمت رسانی به مردم این منطقه محروم کشور تلاش کنند‌.

انتهای خبر/م.ب


کد مطلب: 1740

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/news/1740/جهاد-تبیین-بهترین-راهبرد-مقابله-دشمن-زندگی-سرشار-نشانه-های-انقلابی-امام-نهم

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir