۱
جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۸
امام جمعه بخش جلگه چاه هاشم بیان کرد؛

آغاز اقدامات خوب دولت سیزدهم در بحث ساخت مسکن

حجت‌الاسلام والمسلمین نعیم بامری گفت: دربحث مسکن هم دولت اقدامات خوبی را انجام داده و مردم باید نهایت همکاری را داشته باشند.
آغاز اقدامات خوب دولت سیزدهم در بحث ساخت مسکن
به گزارش صدای بلوچ، حجت الاسلام والمسلمین نعیم بامری امام جمعه بخش جلگه چاه هاشم دلگان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی،به تبیین و بررسی اثرات مطلوب و نامطلوب اعضا و جوارح بدن انسان پرداخت و افزود : یکی از اعضای و جوارح انسان که به گردن ما حق دارد وهم امور مثبت وهم امورمنفی دارد پای انسان است، قدم های که ما درمسیر خیر و شر بر می داریم از اثرات مثبت و منفی اعضای بدن ما است.

 وی تصریح کرد : یکی از قدم های با ارزش  انسان، که در مسیر خیر بر داشته می شود بحث اصلاح بین مومنین است، انسان های بزرگ و خیراندیش به دنبال اصلاح ذات البین هستند که این کار بسیار ارزشمند و بزرگی است و مورد خشنودی خداوند متعال می شود. 
  
حجت‌الاسلام بامری افزود: هر چندکه به دلیل جهالت افراد نادان مشکلات واختلافاتی درمنطقه بوجود می آید که حتی منجر به قتل افراد می شود و باید این آسیب ها  شناسایی و ریشه یابی شوند وبرای آنان چاره اندیشی شود و وظیفه همه ی انسانها است وقتی اختلافی بین دو مومن و مسلمان رخ دهد باید بین آن ها صلح و سازش برقرار شود.تا این مشکلات و درگیری منجر به قتل نشود. 

خطیب نماز جمعه بخش جلگه چاه هاشم با ذکر روایتی از پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) افزود : حضرت محمد مصطفی (ص) می فرماید هر وقت دومسلمان باهم قهر باشند و سه روز قهر آن ها ادامه داشته باشد و آشتی نکنند هردو از دین اسلام بیرون هستند .مومن باید اهل صله رحم ،بخشش و گذشت باشد. 

 امام جمعه بخش جلگه چاه هاشم با اشاره به نا امید کردن مردم از اقدامات دولت جدید توسط شبکه های معاند و ضد انقلاب، افزود : بحث اصلی که در حال حاضر شبکه های معاند برای مردم به وجود آورده اند بحث نا امید کردن مردم از عملکرد دولت است که مدعی اند دولت در این بازه زمانی صد روزه هیچ فعالیت و خدماتی برای مردم انجام نداده است. 

وی تصریح کرد : داعیه داران نا امید کردن مردم از دولت، غرب‌گرا های داخلی هستندو این فضا را به وجود آورده اند و مردم را تحریک می کنند که دولت دراین سه ماهه اول هیچ اقدامی انجام نداده است.
 
امام جمعه جلگه با اشاره به اقدامات امیدوار کننده دولت افزود :یکی از اقدامات  دولت سیزدهم  تعامل با همه ی کشورهای دنیا و در اولویت تعامل با همسایگان است پس رویکرد این دولت امیدوار کننده است، ارتباط با چین، روسیه وسایر کشور ها، از جمله اقداماتی است که در این زمینه انجام شده، و بسیاری از پول های بلوکه شده کشور، آزاد شدو به منابع ارزی ما اضافه گردید. 

وی عنوان کرد : یکی از اقدامات جهادی و انگیزشی دولت رئیسی، سفرهای استانی ایشان به دورترین نقاط استان ها و دیدار چهره به چهره با مردم است که  پای  درد دل مردم می نشستند وبه آن ها پاسخ می‌دادند، در صورتی که دولت قبل برای رفتن به سفرهای استانی هزینه های هنگفتی را پرداخت می‌کردند برای سفر یکروزه استانی وبرای درست کردن یک جایگاه باید میلیون ها هزینه خرج می شد. 

 حجت الاسلام والمسلمین بامری با اشاره به سومین عملکرد دولت سیزدهم افزود: دولت قبل در دوران کرونا نتوانست مردم را واکسینه کند حدود ۲۰میلیون واکسن وارد کرد ولی این دولت کمتر از ۳ماه، ۱۵۰میلیون دز واردکردندمرگ ومیر در دولت قبل به ۷۵۰ نفر در روز بودولی در حال حاضر کمتر از۱۵۰ نفر است این به خاطرعملکرد مثبت این دولت است، خدمات دیگری هم این دولت انجام داده که در بحث معیشت و جلوگیری از گرانی وگران فروشی است ،امامتاسفانه بیشتر کارخانه داران وصاحبان شرکت ها با دولت همراهی نمی کنند و  قیمت ها را افزایش می دهند و تمام تلاش دولت وقوای سه گانه این است که در مقابل گرانی ها وگران فروشان بایستد. 

امام جمعه بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان عنوان کرد : دربحث مسکن هم دولت اقدامات خوبی را انجام داده،و مردم باید نهایت همکاری را داشته باشندودولت را همراهی کنند.

انتهای پیام
کد مطلب: 1731
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما