یک کارشناس مذهبی بیان کرد:

مجاهدت حضرت معصومه(س) در راه دین/ قم به برکت دفن آن بانو پایگاه علم و معرفت است

صدای بلوچ , 25 آبان 1400 ساعت 8:27

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد بامری گفت: قم به برکت دفن حضرت معصومه(س) پایگاه علم و معرفت است.


حجت الاسلام والمسلمین محمد بامری در  گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به سالگرد. وفات حضرت فاطمه معصومه(س)، بیان کرد: حضرت معصومه (س) نماد پاکی، طهارت، اخلاق و ولایتمداری است که باید الگوی همگان در جامعه قرار بگیرد.

این کارشناس مسائل مذهبی ادامه داد: حضرت معصومه(س) در جهان اسلام جایگاه فوق‌العاده والا دارد به‌گونه‌ای که حضرت امام صادق(ع) شخصیت ایشان را بسیار والا دانسته‌اند.

وی حضرت فاطمه معصومه(س) را نماد پاکی، طهارت و ولایت‌مداری دانست و اضافه کرد: امامان معصوم(ع)، در رابطه علم، دانش، طهارت، پاکی  و زیارت حضرت فاطمه معصومه(س) که ثواب بهشت دارد سخنانی و احادیث بسیاری بیان کرده‌اند.

حجت‌الاسلام بامری با بیان اینکه حضرت فاطمه معصومه (س) گنج ارزشمند اخلاق و ولایت‌مداری محسوب می‌شوند، بیان کرد: الگو پذیری، تعصی و پیروی از حضرت فاطمه معصومه (س) رویکردی ارزشمند و قابل توجه به ویژه برای بانوان جامعه است.

وی با تاکید بر الگوپذیری همگان از حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: حضرت فاطمه معصومه (س) نشان یکی از بهترین و عالم‌ترین زنان عصر خود بوده‌اند چراکه جایگاه این بانوی بزرگ اسلام نزد ائمه اطهار(ع) در زمینه علم و اخلاق بسیار والا و با ارزش است و باید الگوی همگان در جامعه قرار بگیرد.


این کارشناس مذهبی افزود: آن بانوی بزرگوار، بانویی متدین و انقلابی بود که برای احیای دین اسلام همواره مجاهدت کرد و جُود و بخشش و سخاوتمندی این بانو بزرگوار در اسلام زبانزد است .

حجت‌الاسلام بامری خاطرنشان کرد:شهر قم به برکت مدفن حضرت فاطمه معصومه (س) پایگاه علم و معرفت و دانش و خاستگاه بزرگان و فقهای دینی به شمار می آید و این جایگاه به تمام دنیا گسترش یافته است.

انتهای پیام


کد مطلب: 1729

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/news/1729/مجاهدت-حضرت-معصومه-س-راه-دین-قم-برکت-دفن-بانو-پایگاه-علم-معرفت

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir