با حضور اقشار مختلف مردم؛

مراسم گرامیداشت شهادت موسی نوروزی در دلگان برگزار شد

صدای بلوچ , 8 آبان 1400 ساعت 10:48

مراسم گرامیداشت شهادت موسی نوروزی با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی امام علی (ع) شهرستان دلگان برگزار شد.


به گزارش صدای بلوچ، مراسم گرامیداشت شهادت ستوان سوم موسی نوروزی از پرسنل انتظامی دلگان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مصلی امام علی(ع) شهر گلمورتی مرکز این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عظیم بامری امام جمعه شهرستان دلگان در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان و به ویژه شهید موسی نوروزی، بیان کرد: گروهی از مومنان برای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه ما، جان و هستی خود را گرو گذاشته اند.

امام جمعه شهرستان دلگان تصریح کرد: در تاریخ ملت ها ، روزهایی پیش می آید که بدون ایثار و فداکاری ، خواسته های آن ملت و کشور، جامعه عمل نمی پوشاند.


وی با تاکید بر اینکه گروهی مومن و ایثارگر با نثار خون خود از آیین حق پاسداری می کنند، افزود: در منطق اسلام به افرادی که برای احیای ارزش های اسلام جان خود را فدا می کنند، شهید می گویند.

حجت‌الاسلام بامری خاطرنشان کرد: در لحظه شهادت، فرشتگان بر بالین شهید حاضر می شوند و نحوه و چگونگی شهادتش را مشاهده می کنند.

قرائت قرآن، قرائت اشعار توسط شاعر بلوچ در وصف این شهید، از دیگر برنامه های گرامی داشت شهید مدافع وطن موسی نوروزی بود.

این شهید معظم چهارم آبان امسال در درگیری با اشرار و سارقان مسلح در شهر گلمورتی مرکز شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان به مقام شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 1710

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/news/1710/مراسم-گرامیداشت-شهادت-موسی-نوروزی-دلگان-برگزار

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir