۰
جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۱
با صدور بیانیه ای؛

طایفه عبدالهی حادثه تروریستی محور خاش به زاهدان را محکوم کرد

طایفه عبدالهی شهرستان دلگان در بیانیه ای حادثه تروریستی محور خاش به زاهدان را محکوم کرد.
طایفه عبدالهی حادثه تروریستی محور خاش به زاهدان را محکوم کرد
به گزارش صدای بلوچ، طایفه عبدالهی شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان در بیانیه ای حادثه تروریستی محور خاش به زاهدان را محکوم کرد.
در این بیانیه آمده است: بسم رب الشهدا والصدیقین حادثه غم انگیز و تاسف‌بار تروریستی اتوبوس حامل محافظان وطن از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران که منجر به شهادت مظلومانه و مجروح شدن جمعی از غیورمردان کشورمان شد، بار دیگر ما ملت ایران اسلامی را در غم و اندوه فرو برد.
این حادثه تروریستی نشان از شکست و ناتوانی دشمنان اسلام و انقلاب دارد و بدخواهان به نظام اسلامی بدانند که ملت ایران با این حوادث از آینده نظام اسلامی ناامید نمی شوند و دست از پشتیبانی و حمایت از آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی و ولایت فقیه بر نمی دارند.
حضور پر شور مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری یکبار دیگر نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کرد و بدخواهان به نظام اسلامی با این اقدام ضد انسانی و تروریستی ملت ایران را به سوگ نشاندند.
طایفه عبدالهی شهرستان دلگان ضمن تسلیت به مقام معظم رهبری و خانواده های معظم شهدا و ملت شهیدپرور ایران اسلامی ، عاملین و حامیان حادثه تروریستی اخیر را به شدت محکوم و حمایت خود از آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه را اعلام و خواستار برخورد جدی با عاملان و نوکران استکبار جهانی است.
طایفه عبدالهی شهرستان دلگان
انتهای پیام/
کد مطلب: 171
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما