با صدور بیانیه ای؛

طایفه عبدالهی حادثه تروریستی محور خاش به زاهدان را محکوم کرد

صدای بلوچ , 26 بهمن 1397 ساعت 8:31

طایفه عبدالهی شهرستان دلگان در بیانیه ای حادثه تروریستی محور خاش به زاهدان را محکوم کرد.


به گزارش صدای بلوچ، طایفه عبدالهی شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان در بیانیه ای حادثه تروریستی محور خاش به زاهدان را محکوم کرد.
در این بیانیه آمده است: بسم رب الشهدا والصدیقین حادثه غم انگیز و تاسف‌بار تروریستی اتوبوس حامل محافظان وطن از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران که منجر به شهادت مظلومانه و مجروح شدن جمعی از غیورمردان کشورمان شد، بار دیگر ما ملت ایران اسلامی را در غم و اندوه فرو برد.
این حادثه تروریستی نشان از شکست و ناتوانی دشمنان اسلام و انقلاب دارد و بدخواهان به نظام اسلامی بدانند که ملت ایران با این حوادث از آینده نظام اسلامی ناامید نمی شوند و دست از پشتیبانی و حمایت از آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی و ولایت فقیه بر نمی دارند.
حضور پر شور مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری یکبار دیگر نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کرد و بدخواهان به نظام اسلامی با این اقدام ضد انسانی و تروریستی ملت ایران را به سوگ نشاندند.
طایفه عبدالهی شهرستان دلگان ضمن تسلیت به مقام معظم رهبری و خانواده های معظم شهدا و ملت شهیدپرور ایران اسلامی ، عاملین و حامیان حادثه تروریستی اخیر را به شدت محکوم و حمایت خود از آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه را اعلام و خواستار برخورد جدی با عاملان و نوکران استکبار جهانی است.
طایفه عبدالهی شهرستان دلگان
انتهای پیام/


کد مطلب: 171

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/news/171/طایفه-عبدالهی-حادثه-تروریستی-محور-خاش-زاهدان-محکوم

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir