بخشدار بزمان: نخلستان روستای مکسان طعمه حریق شد/ شهردار گلمورتی: اعزام خودرو آتش‌نشانی از دلگان برای اطفا حریق

صدای بلوچ , 17 مهر 1400 ساعت 22:03

فرشاد فرح منش گفت: نخلستان روستای مکسان بخش بزمان شهرستان ایرانشهر از عصر امروز طعمه حریق شده است.


فرشاد فرح منش در گفتگو با صدای بلوچ بیان کرد: نخلستان روستای مکسان بخش بزمان شهرستان ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان از عصر امروز طعمه حریق شده است.

وی ادامه داد: پس از اطلاع از این آتش سوزی، تماس برای اعزام خودروهای آتش‌نشانی از شهرهای همجوار انجام شد که دو خودرو از بمپور و دلگان اعزام شده است.

فرح منش با تاکید بر اینکه خودرو آتش‌نشانی بزمان جهت انجام تعمیرات در مرکز استان است، تصریح کرد: همچنین در صورت نیاز، خودرو آتش‌نشانی از مرکز شهرستان ایرانشهر اعزام خواهد شد.


بخشدار بزمان شهرستان ایرانشهر با بیان اینکه علت این آتش سوزی مشخص نشده است، خاطرنشان کرد: علی رغم تلاش آتش‌نشانان، آتش سوزی نخلستان مکسان همچنان اطفا نشده است.

همچنین حمیده عبداللهی شهردار گلمورتی مرکز شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: پس از اطلاع آتش سوزی مکسان بخش بزمان، و با توجه به اعزام خودرو آتش‌نشانی این شهر برای اطفا خودروهای حادثه دیده در محور دلگان به جلگه، یک خودرو آتش نشانی از روستای چاه خدابخش به محل آتش سوزی اعزام شده است.

انتهای پیام


کد مطلب: 1688

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/news/1688/بخشدار-بزمان-نخلستان-روستای-مکسان-طعمه-حریق-شهردار-گلمورتی-اعزام-خودرو-آتش-نشانی-دلگان-اطفا

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir