۰
جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۹
امام جمعه دلگان:

وقف یک چشمه جاری برای واقف است/ علی لندی نوجوان دهه هشتادی در راه نجات همنوعان خود به شهادت رسید

حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری گفت: علی لندی نوجوان دهه هشتادی اهل ایذه خوزستان در راه نجات همنوعان و هموطنان خود به شهادت رسید.
وقف یک چشمه جاری برای واقف است/ علی لندی نوجوان دهه هشتادی در راه نجات همنوعان خود به شهادت رسید
به گزارش صدای بلوچ، حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری در خطبه های نمازجمعه این هفته مرکز شهرستان دلگان به روز جهانی سالمند اشاره کرد و گفت: موی ریش سفیدان در جهت خدمت به خلق خداوند سفید شده است و اکنون در دوران پیری نیاز به توجه و تکریم دارند.

امام جمعه دلگان افزود: اسلام تاکید فراوان به تکریم سالمندان کرده و فرموده که بزرگان و و موسفیدان جامعه خودتان را مورد احترام و تکریم قرار دهید.

وی تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام درباره تکریم و بزرگداشت سالمندان فرموده است:« پیرمردی در میانی یک قوم و خانواده مانند یک پیامبر در میان آن قوم است.»


حجت‌الاسلام والمسلمین بامری به روز وقف اشاره کرد و ادامه داد: وقف یک چشمه جاری برای واقف و شخص واقف مورد عنایت ویژه خداوند متعال است.

امام جمعه دلگان افزود: در روزهای اخیر شاهد ایثارگری و ازخودگذشتگی علی لندی نوجوان دهه هشتادی بودیم که برای نجات دو نفر از هموطنان و همنوعان خود تلاش و در همین راه هم به شهادت رسید.

حجت‌الاسلام بامری خاطرنشان کرد: ایران اسلامی هنوز هم گوهرهایی در خود خفته دارد که در هنگام نیاز برای نجات جان همنوعان خود تلاش و جان خود را به خطر می اندازند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 1677
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما