امام جمعه دلگان:

وقف یک چشمه جاری برای واقف است/ علی لندی نوجوان دهه هشتادی در راه نجات همنوعان خود به شهادت رسید

صدای بلوچ , 9 مهر 1400 ساعت 12:29

حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری گفت: علی لندی نوجوان دهه هشتادی اهل ایذه خوزستان در راه نجات همنوعان و هموطنان خود به شهادت رسید.


به گزارش صدای بلوچ، حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری در خطبه های نمازجمعه این هفته مرکز شهرستان دلگان به روز جهانی سالمند اشاره کرد و گفت: موی ریش سفیدان در جهت خدمت به خلق خداوند سفید شده است و اکنون در دوران پیری نیاز به توجه و تکریم دارند.

امام جمعه دلگان افزود: اسلام تاکید فراوان به تکریم سالمندان کرده و فرموده که بزرگان و و موسفیدان جامعه خودتان را مورد احترام و تکریم قرار دهید.

وی تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام درباره تکریم و بزرگداشت سالمندان فرموده است:« پیرمردی در میانی یک قوم و خانواده مانند یک پیامبر در میان آن قوم است.»


حجت‌الاسلام والمسلمین بامری به روز وقف اشاره کرد و ادامه داد: وقف یک چشمه جاری برای واقف و شخص واقف مورد عنایت ویژه خداوند متعال است.

امام جمعه دلگان افزود: در روزهای اخیر شاهد ایثارگری و ازخودگذشتگی علی لندی نوجوان دهه هشتادی بودیم که برای نجات دو نفر از هموطنان و همنوعان خود تلاش و در همین راه هم به شهادت رسید.

حجت‌الاسلام بامری خاطرنشان کرد: ایران اسلامی هنوز هم گوهرهایی در خود خفته دارد که در هنگام نیاز برای نجات جان همنوعان خود تلاش و جان خود را به خطر می اندازند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 1677

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/news/1677/وقف-یک-چشمه-جاری-واقف-علی-لندی-نوجوان-دهه-هشتادی-راه-نجات-همنوعان-خود-شهادت-رسید

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir