امام جمعه شهرستان دلگان:

علم بدون تزکیه باعث نابودی بشریت است/ رژیم بعث عراق با هدف نابودی انقلاب اسلامی به کشورمان حمله کرد

صدای بلوچ , 2 مهر 1400 ساعت 11:56

حجت‌الاسلام والمسلمین عظیم بامری گفت: رژیم بعث عراق با هدف نابودی انقلاب اسلامی در ۳۱ شهریورماه ۱۳۵۹ به کشورمان حمله کرد.


به گزارش صدای بلوچ، حجت‌الاسلام والمسلمین عظیم بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان دلگان با اشاره به فرارسیدن هفته نکوداشت دفاع مقدس، گفت: شهدا برای دفاع از حفظ تمامیت ارضی کشور و اسلام عزیز، جان خودشان را از دست دادند.

وی ادامه داد: رژیم بعثی عراق با حمایت کشورهای غربی و بلوک شرق تنها چند ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف نابودی این نظام به کشورمان حمله کرد.

امام جمعه شهرستان دلگان افزود: اما با ایثارگری و رشادت رزمندگان، ایثارگران و شهدا ،دشمنان نتوانستند به این نیت شوم و پلید خود برسند.


حجت‌الاسلام بامری با اشاره به فرارسیدن فصل بازگشایی مدارس، عنوان کرد: اگر تعلیم بدون تزکیه باشد، ممکنه که آن علم باعث نابودی جهان شود، که نمونه بارز آن تولید بمب اتم و بمباران اتمی شهرهای ژاپن است.


وی تصریح کرد: علم و معنویت هیچ منافاتی با همدیگر ندارند، علمی که بدون توجه به معنویت بالا بیاید نتیجه آن کشتار، جنگ و نابودی نسل بشریت است.

امام جمعه دلگان به حادثه آذرباد بخش جلگه چاه هاشم این شهرستان اشاره کرد و گفت: بخاطر یک سهل انگاری، منجر به آن ضایعه دردناک (قتل دو فرهنگی) شد.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش باید درصدد رفع این معضلات باشد و با توجه به محرومیت و گرمای شدید این مناطق، افراد از نقاط دیگر کشور توانایی خدمت در این شهرستان را ندارند.

حجت الاسلام بامری خاطرنشان کرد: انتظار است نسبت به جذب نیروهای بومی و اثرگذار از خود شهرستان دلگان و منطقه اقدام شود که باعث به وجود آمدن چنین معضلاتی نشود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 1668

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/news/1668/علم-بدون-تزکیه-باعث-نابودی-بشریت-رژیم-بعث-عراق-هدف-انقلاب-اسلامی-کشورمان-حمله

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir