۰
پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۰۴
در گفتگو با رسانه ها؛

شایعه ترور فرماندار ادعایی دلگان توسط گروهکهای معاند تکذیب شد

مجتبی شجاعی گفت: ۲ نفر به علت اختلاف شخصی در یکی از روستاهای دلگان با هم درگیر که درنتیجه یکی مقتول و دیگری قاتل شده و خودکشی کرده است.
شایعه ترور فرماندار ادعایی دلگان توسط گروهکهای معاند تکذیب شد
به گزارش صدای بلوچ، جتبی شجاعی در گفتگو با رسانه ها هر گونه شایعه در خصوص قتل فرماندار ادعایی دلگان از سوی گروهکهای معاند را تکذیب کرد و گفت: ۲ نفر به علت اختلاف شخصی در یکی از روستاهای دلگان با هم درگیر که درنتیجه یکی مقتول و دیگری قاتل شده و خودکشی کرده است.

مجتبی شجاعی  اظهار کرد: یکی از فرهنگیان شاغل در یکی از روستاهای دلگان به علت اختلافات شخصی با مراجعه به روستای آذرآباد یکی از همکاران فرهنگی خود را به قتل رسانده و خود نیز خودکشی کرده است. 

وی بیان کرد: مقتول این حادثه که معلم و دهیار روستای آذرآباد دلگان است بوسیله همکار دیگرش که از روستای دیگری به آذرآباد آمده بود به قتل رسیده و قاتل سپس خودکشی کرده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه عده ای آگاهانه یا ناآگاهانه با انتشار مطالبی کذب در فضای مجازی موجب تشویش اذهان عمومی شده و این دهیار را به عنوان نخستین فرماندار انتصابی دولت سیزدهم و قاتل را از افراد گروهکهای معاند معرفی کرده اند که هیچ یک از این مطالب صحت ندارد.

فرماندار دلگان ادامه داد: پلیس فتا با تشویش کنندگان اذهان عمومی برخورد خواهد کرد.

وی افزود: هنوز علت دقیق این حادثه مشخص نیست اما بر اساس ارزیابی نیروهای انتظامی و امنیتی علت اصلی وقوع این حادثه اختلاف شخصی این دو نفر بوده است.

شجاعی اظهار داشت: هم اینک نیروهای انتظامی و قضایی در حال پیگیری و بررسی این حادثه هستند.

وی خاطر نشان کرد: بهتر است افراد در چنین مواقعی بردباری و شکیبایی لازم را داشته و از بروز احساسات و تنفر زودهنگام پرهیز کنند.

فرماندار دلگان همچنین به فعالان فضای مجازی توصیه کرد هنگام انتشار هر خبر و مطلبی از صحت و سقم آن اطمنیان حاصل کرده و با انتشار اخبار کذب موجب تشویش و نگرانی افکار عمومی نشوند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 1665
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما