۰
جمعه ۵ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۹
امام جمعه شهرستان دلگان:

دولت سیزدهم وارث مشکلات انبوه است/ نیروی انتظامي با سارقان و مخلان نظم عمومی برخورد کند

حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری گفت: نیروی انتظامي با سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد کند.
دولت سیزدهم وارث مشکلات انبوه است/ نیروی انتظامي با سارقان و مخلان نظم عمومی برخورد کند
به گزارش صدای بلوچ، حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری در خطبه های اين هفته شهرستان‌ دلگان گفت: متقین در زیر سایه و چتر آرامش الهی هستند و تقوا بهترین توشه برای سفر آخرت ما است.

خطیب جمعه این هفته شهرستان‌ دلگان در ادامه به زندگی سراسر ذلت بار و خفت بار اشاره کرد و افزود: یزید در مدت سه سال و چند ماهی که بر مسلمین حکومت می‌کرد،  مرتکب جنایاتی از جمله شهادت امام حسین (ع) و یارانش، قتل عام مردم مدینه و حمله به خانه خدا با منجنیق شد.

وی ادامه داد: حادثه عاشورا که در اولین سال حکومت اين حاکم ملعون و خبیث اموی انجام شد و بقیه جنایت های یزید، از چشم و نظر هیچ مسلمان و حتی انسان آزاده ای مخفی نمانده است.

حجت الاسلام بامری عنوان کرد: امام حسین (ع) با چنین شخص شرابخوار و فاسدی مواجه بود، لذا برای دفاع از اسلام ناب محمدی و احیا امر به معروف و نهی از منکر و برای مقابله با این عنصر فاسد به پا خواست.
وی تصریح کرد:لشکر یزید ملعون پس از قیام عاشورا،  زنان، کودکان و بیماران را به سوی کوفه بردند و در نوزدهم محرم از کوفه به سوی شام حرکت دادند.

امام جمعه شهرستان دلگان گفت: امام سجاد (ع) و خاندان پیامبر اسلام از شام و سختی های آن به عنوان دشوارترین و ناگوارترین خاطره پس از واقعه عاشورا یاد کرده اند.

حجت الاسلام بامری با اشاره به رای اعتماد مجلس به وزرا، عنوان کرد: دولت سیزدهم در سخت‌ترین شرایط کشور، کار خود را با رای اعتماد اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی آغاز کرده است.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم وارث انبوه مشکلات گوناگون اقتصادی، تورم وحشتناک و... است که حل و برطرف کردن آنها، نیازمند صرف زمان، شرایط ویژه ای، برنامه ریزی خوب و کارجهادی است.

حجت الاسلام بامری تصریح کرد:تیراندازی با سلاح های غیر مجاز و سرقت ها سطح شهرستان دلگان باعث گلایه‌مندی مردم این منطقه شده است.

امام جمعه شهرستان دلگان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامي و نیروهای امنیتی با همکاری مردم با اراذل و اوباش که باعث ایجاد رعب و وحشت بین مردم شده اند، قاطعانه برخورد کنند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 1630
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما