۰
پنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۰۰

حضور حماسی کاربران شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در توییتر/ تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات

برای سومین روز متوالی حضور حماسی کاربران شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان در توییتر#وحدت_برای_آبادانی را به ترند اول شبکه‌های اجتماعی تبدیل کرد.
حضور حماسی کاربران شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در توییتر/ تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
به گزارش صدای بلوچ به نقل از  خبرگزاری تسنیم از زاهدان، کاربران شیعه و سنی فعال در فضای مجازی سیستان و بلوچستان برای سومین روز متوالی با حضور خودجوش در شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام و توییتر هشتگ #وحدت_برای_آبادانی را به ترند اول توییتر فارسی و اینستاگرام تبدیل کردند.

این کاربران با انتشار مطالبی در قالب متن، عکس، پوستر، اینفوگرافیک، فیلم و پادکست بر لزوم وحدت در ایران اسلامی، بر حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا تاکید کردند.

بسیاری از این کاربران با اعلام انزجار از سیاست های استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ، به دشمنان انقلاب اسلامی ایران هشدار دادند تا دست از تفرقه افکنی و دروغ پردازی بردارند و به خواست مردم ایران احترام بگذارند، چراکه این مردم تا آخرین نفس پای انقلاب و آرمان های خود ایستاده و با حضوری حماسی در انتخابات بار دیگر نقشه های شوم آنان را خنثی خواهند کرد.

در میان مطالب منتشره کاربران ذیل هشتگ #وحدت_برای_آبادانی بیانات رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری در رابطه با لزوم شرکت در انتخابات و ویژگیهای کاندیدای اصلح بیشترین پست ها را به خود اختصاص داده بود.

کاربران فضای مجازی پایتخت وحدت ایران اسلامی همچنین با توجه به انتخابات پیش رو، وحدت را عامل آبادانی دانسته و با تاکید بر اقتدار برگرفته از انقلاب اسلامی، از دیگر شهروندان دعوت کردند که بار دیگر با هم صدایی و هم دلی مثال زدنی شان، عزت ملی را به رخ جهانیان بکشند.

کاربران فضای مجازی با انتشار بیش از 150 هزار توییت و ریتوییت و بیش از 32 هزار پست در اینستاگرام طی سه روز متوالی این هشتگ را ترند شبکه‌های اجتماعی کردند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 1597
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما