فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان بیان کرد؛

عیدی پاسداران گمنام امام زمان (عج) به مردم دلگان/ کشف بیش از ۹ تن مرغ احتکار در شهر گلمورتی

صدای بلوچ , 5 فروردين 1400 ساعت 11:56

روح الله زمانی نیا گفت: به همت پاسداران گمنام امام زمان (عج) در ناحیه سپاه شهرستان دلگان، بیش از ۹ تن مرغ احتکار شده کشف شده است.


روح الله زمانی نیا در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ بیان کرد: امروز به همت پاسداران گمنام امام زمان (عج) در ناحیه سپاه شهرستان دلگان، ۹ تن و ۶۳۰ کیلوگرم مرغ احتکار شده در سطح شهر گلمورتی کشف شده است.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان گفت: این محموله احتکار شده پس از بررسی های میدانی از چندین انبار در سطح شهر گلمورتی مرکز شهرستان دلگان کشف شده است.

وی ادامه داد: پس از دریافت خبری در خصوص انبار مرغ احتکار شده در سطح شهر گلمورتی، با حکم قضایی این محموله های مرغ کشف، ضبط و پس از طی مراحل قانونی جهت پخش بین مردم این شهرستان، تحویل اداره صنعت و معدن دلگان شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه سواستفاده سودجویان از شرایط اقتصادی و اجحاف در حق شهروندان با ایجاد کمبود و احتکار کالاهای اساسی از مردم عزیز درخواست می شود در صورت مشاهده  هرگونه انبار غیر مجاز، احتکار کالا و جابجایی مشکوک این کالاها مراتب رو از ازطریق ستاد خبری ۱۱۴ اطلاعات سپاه اطلاع رسانی تا با متخلفین برابر مقررات برخورد شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 1586

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/news/1586/عیدی-پاسداران-گمنام-امام-زمان-عج-مردم-دلگان-کشف-بیش-۹-تن-مرغ-احتکار-شهر-گلمورتی

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir