کولاک سپاه در سی‌سخت/ وعده سردار سلامی محقق شد

صدای بلوچ , 30 اسفند 1399 ساعت 10:09

کانکس‌های اهدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهم‌ترین نیاز خانوارهای سی‌سختی است که سردار سلامی وعده اش را داده بود و باید گفت سپاه به مانند همه بحران‌هایی که در آن‌ها افتخارآفرینی کرده به معنای واقعی در سی‌سخت کولاک کرد.


به گزارش صدای بلوچ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با زلزله 5.6 ریشتری آخر شب 29 بهمن ماه سال 99 مردم شهر سی‌سخت یکی از بدترین شب‌های زندگی خود را در طول شاید یک قرن اخیر تجربه کردند.

 

شهر سی‌سخت شهری گردشگری و توریستی در جنوب غربی ایران و نگین انگشتری زاگرس که سالانه هزاران توریست و صدها هزار گردشگر از اقصی نقاط جهان و ایران به آن سفر می‌کردند و روزها و خاطرات خوبی از آن داشتند یکباره لرزید و فرو ریخت تا مردمانش مجبور باشند بار دیگر سی‌سخت را بسازند.



تنها دقایقی پس از زلزله در شهر سی‌سخت مسئولان استانی از جمله استاندار و فرمانده سپاه و نماینده ولی‌فقیه در کنار مردم حضور یافتند و سی‌سختی‌ها را تنها نگذاشتند.

 

هر سازمان و اداره و مجموعه‌ای در استان و کشور به فراخور وضعیت مالی و اعتباری خود کمک‌هایی به شر سی‌سخت کرد اما شاید مهم‌ترین و بزرگترین کمک به مردم شهر سی‌سخت وعده‌ای بود که سردار حسین سلامی در جمع مردم این شهر بحران‌زده داد.


سردار سلامی که برای بازدید به منطقه زلزله‌زده به این شهر سفر کرده بود از بارگیری و حمل 300 عدد کانکس خبر داد که در این روزهای سخت و سرد به مردم سی‌سخت اهدا شده است.

 

به گزارش فارس همانگونه که سردار سلامی در سخنرانی خود در جمع مردم سی سخت در ورزشگاه این شهر وعده داده بود تعداد 300 عدد کانکس بوسیله 50 دستگاه تریلر وارد شهر سی سخت شد و تخلیه گردید تا هر چه سریع تر در اختیار خانواده هایی قرار گیرد که منازلشان در این زلزله تخریب شده است.

 

کانکس‌های اهدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اکنون مهم‌ترین نیاز خانوارهای سی‌سختی به خصوص آن دسته از خانوار‌هایی است که بیماران صعب العلاج و یا افراد معلول و دارای وضعیت خاص دارند خانواده‌هایی که سن و سالی از آن‌ها گذشته و توانایی سکونت در چادر را در چنین وضعیت آب و هوایی ندارند.

 

با این اوصاف باید گفت سپاه به مانند همه بحران‌هایی که در آن‌ها افتخارآفرینی کرده به معنای واقعی در سی‌سخت کولاک کرد.

 

انتهای پیام/


کد مطلب: 1581

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/news/1581/کولاک-سپاه-سی-سخت-وعده-سردار-سلامی-محقق

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir