۰
جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۱
امام جمعه شهرستان دلگان:

روز ۱۹ بهمن برگ زرینی در کارنامه پرافتخار نیروی هوایی ارتش است/ امام راحل با استمداد از خداوند و یاری مردم حکومت شاه را شکست داد

امام جمعه دلگان گفت: امام خمینی(ره) با استمداد از خداوند متعال و یاری مردم حکومت فاسد شاهشناهی را شکست داد.
روز ۱۹ بهمن برگ زرینی در کارنامه پرافتخار نیروی هوایی ارتش است/ امام راحل با استمداد از خداوند و یاری مردم حکومت شاه را شکست داد
به گزارش صدای بلوچ، حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان دلگان، به ۱۹ بهمن سالروز بیعت همافران با امام خمینی (ره) در سال ۵۷ اشاره کرد و گفت: در آن زمان نیروی هوایی ارتش ، نقش بسیار مهمی در جهت یاری رساندن به انقلاب اسلامی داشت.

وی ادامه داد: در ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ ، پرسنل نیروی هوایی ارتش ، به دیدار حضرت امام راحل شتافتند، که این حرکت آنان در روند پیروزی انقلاب تاثیر بسیار مفیدی داشته است. 

امام جمعه شهرستان دلگان عنوان کرد: این روز برگ زرینی و پرافتخاری برای ارتش و به ویژه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی است.


حجت الاسلام والمسلمین بامری افزود: با هوشیاری مردم و تدابیر امام خمینی (ره)، دستور نظامی حکومت شاهنشاه شکسته شد و سرانجام حرکت عظیم مردم به ثمر نشست و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی خاطرنشان کرد: یک فقیه با استمداد و‌ دریافت کمک از ذات الهی و کمک مردم توانست حکومتی که سرتاپای آن نظامی بود را شکست بدهد و حکومت جمهوری اسلامی را روی کار آورد.

امام جمعه دلگان همچنین بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی را برای نمازگزاران این شهرستان تبیین و تشریح کرد.

انتهای پیام
کد مطلب: 1575
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما