۰
سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۰۵
فرماندار دلگان:

بهره مندی از ظرفیت روحانیون در کنترل بازار و توسعه فرهنگ اشتغال

مجتبی شجاعی گفت: از ظرفیت روحانیون در کنترل بازار و توسعه فرهنگ اشتغال شود.
بهره مندی از ظرفیت روحانیون در کنترل بازار و توسعه فرهنگ اشتغال
به گزارش صدای بلوچ، فرماندار دلگان در نشست با جمعی از روحانیون بر بهره مندی از ظرفیت این قشر در کنترل بازار و توسعه فرهنگ اشتغال تاکید کرد.


مجتبی شجاعی با اشاره به سو استفاده برخی صنوف نسبت به گرانفروشی اجناس و نقش و جایگاه روحانیون در جامعه اسلامی در راستای هدایت و امر به معروف و نهی از منکر مردم گفت : روحانیون و علما با استفاده از ظرفیت و جایگاه خویش با تبیین احکام خرید و فروش و معاملات در دین اسلام کاسبان را نسبت به گران فروشی و عواقب آن در دنیا و آخرت آگاه سازند و یاری گر دستگاههای نظارتی باشند چرا که نظارت بر بازار نیازمند همکاری همه اقشار مختلف با دستگاههای نظارتی است.

شجاعی همچنین با توجه به وجود ظرفیت ها و پتانسیل های مختلف دلگان و ارائه تسهیلات اشتغالزایی از سوی نهادهای مختلف و گرایش جوانان به مشاغل کاذب، افزود: آن چه که ما را نگران می کند فرهنگ کار در جامعه دلگان است و روحانیون با ترویج فرهنگ کار و تلاش و سبک صحیح زندگی و زدودن فرهنگ های غلط فرهنگ کار و اشتغال را در این شهرستان نهادینه نمایند.

فرماندار دلگان همچنین در نشستی با جمعی از بانوان دلگان با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان بر علیه نظام و تغییر نگرش افراد جامعه و سوق دهی آنان به سوی فرهنگ غرب بر تربیت صیح فرزندان توسط والدین و مسئولیت پذیری اجتماعی فرزندان در جامعه و ترویج فرهنگ کار و اشتغال تاکید کرد.

انتهای پیام
کد مطلب: 1564
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما