امام جمعه شهرستان دلگان:

شهید حاج قاسم سلیمانی از دل تهدیدات ارتش بین المللی مقاومت را به وجود آورد

صدای بلوچ , 12 دی 1399 ساعت 12:32

حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی از دل این تهدیدها ارتش بزرگ و بین المللی مقامت اسلامی را به وجود آرود.


به گزارش صدای بلوچ، حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان دلگان، گفت:ربا از نظر شارع مقدس مورد مذمت و نکوهش قرار گرفته به نحوی که نه تنها رباخوار که هر آن کسی که شاهد و حتی نویسنده ربا است، مورد لعنت خداوند متعال قرار گرفته شده است. 
<br />
<br />
وی در ادامه سالروز شهادت شیخ باقرالنمر توسط رژیم آل سعود اشاره و بیان کرد: این عالم مجاهد توسط حکومت وهابی سعودی زندانی و سرانجام سال ۱۳۹۴ به شهادتش رساندند.

<br />
<br />

امام جمعه شهرستان دلگان به سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس اشاره کرد و افزود: این سردار سرافراز و همرزمانش در ۱۳ دی ماه سال گذشته توسط دشمنان اسلام و انقلاب به شهادت رسیدند.
<br />
<br />
حجت السلام والمسلمین عظیم بامری عنوان کرد: اقدامات ارزشمند و حیاتی سردار شهید سلیمانی در خنثی سازی توطئه های استکبار جهانی ، موثر بوده است.
<br />
<br />
وی با تاکید بر اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی از دل این تهدیدها ارتش بزرگ و بین المللی مقامت اسلامی را به وجود آرود، تصریح کرد: فاطمیون، حشدالشعبی، زینبیون، بسیج مردمی سوریه و... از آن جمله است.
<br />
<br />
امام جمعه شهرستان دلگان خاطرنشان کرد: پس از شکست و نابودی داعش؛ تعمیق و گسترش مقاومت و همچنین ایجاد اخوت بین مسلمانان از جمله اقدامات دیگر شهید سلیمانی بوده است.
<br />
<br />

انتهای پیام


کد مطلب: 1550

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/news/1550/شهید-حاج-قاسم-سلیمانی-دل-تهدیدات-ارتش-بین-المللی-مقاومت-وجود-آورد

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir