۰
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۲
امام جمعه شهرستان دلگان:

شهید حاج قاسم سلیمانی از دل تهدیدات ارتش بین المللی مقاومت را به وجود آورد

حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی از دل این تهدیدها ارتش بزرگ و بین المللی مقامت اسلامی را به وجود آرود.
شهید حاج قاسم سلیمانی از دل تهدیدات ارتش بین المللی مقاومت را به وجود آورد
به گزارش صدای بلوچ، حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان دلگان، گفت:ربا از نظر شارع مقدس مورد مذمت و نکوهش قرار گرفته به نحوی که نه تنها رباخوار که هر آن کسی که شاهد و حتی نویسنده ربا است، مورد لعنت خداوند متعال قرار گرفته شده است. 
<br />
<br />
وی در ادامه سالروز شهادت شیخ باقرالنمر توسط رژیم آل سعود اشاره و بیان کرد: این عالم مجاهد توسط حکومت وهابی سعودی زندانی و سرانجام سال ۱۳۹۴ به شهادتش رساندند.

<br />
<br />

امام جمعه شهرستان دلگان به سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس اشاره کرد و افزود: این سردار سرافراز و همرزمانش در ۱۳ دی ماه سال گذشته توسط دشمنان اسلام و انقلاب به شهادت رسیدند.
<br />
<br />
حجت السلام والمسلمین عظیم بامری عنوان کرد: اقدامات ارزشمند و حیاتی سردار شهید سلیمانی در خنثی سازی توطئه های استکبار جهانی ، موثر بوده است.
<br />
<br />
وی با تاکید بر اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی از دل این تهدیدها ارتش بزرگ و بین المللی مقامت اسلامی را به وجود آرود، تصریح کرد: فاطمیون، حشدالشعبی، زینبیون، بسیج مردمی سوریه و... از آن جمله است.
<br />
<br />
امام جمعه شهرستان دلگان خاطرنشان کرد: پس از شکست و نابودی داعش؛ تعمیق و گسترش مقاومت و همچنین ایجاد اخوت بین مسلمانان از جمله اقدامات دیگر شهید سلیمانی بوده است.
<br />
<br />

انتهای پیام
کد مطلب: 1550
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما