۰
جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۶
امام جمعه بخش جلگه چاه هاشم دلگان :

وحدت نسخه شفا بخش دردهای مزمن جوامع اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین نظر بامری گفت: همبستگی وحدت نسخه شفا بخش دردهای مزمن جوامع اسلامی است‌.
وحدت نسخه شفا بخش دردهای مزمن جوامع اسلامی است
به گزارش صدای بلوچ، حجت الاسلام والمسلمین نظر بامری امام جمعه بخش جلگه چاه هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی،افزود : یکی از عوامل خوشبختی در زندگی انسان طبق فرموده امام صادق (ع) بی نیازی است و داشتن ثروت از نظر اسلام و احادیث ثروتی ممدوح است که به سبب آن آخرت تامین می شود.

وی تصریح کرد : ثروت ودارایی بهتر است درجهت کمک و احسان به فقرا و محرومان وپرکردن خلاهای موجود اقتصادی بکار گرفته شود.

امام جمعه جلگه چاه هاشم درادامه به بیان آیات و روایاتی درمورد کسب رزق و روزی حلال و انفاق اشاره کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نظر بامری به تحلیل سخنان مقام معظم رهبری در مورد دولت آمریکا پرداخت و خاطر نشان کرد : مقام معظم رهبری فرمودند سیاست ما در مقابل دولت آمریکا مشخص و ثابت است و با روی کار آمدن رئیس جمهور جدید تغییر نخواهد کردو برای جمهوری اسلامی ایران فرقی نخواهد کرد که چه کسی به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شود.

حجت الاسلام بامری با اشاره به مساله وحدت اسلامی بین مذاهب و فرق اسلامی افزود: وحدت نسخه شفا بخش دردهای مزمن جوامع اسلامی است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری دو راهبرد صهیونیسم و آمریکا، وارتجاع منطقه به سردمداران آمریکا و آل سعود، تولید تفکر واندیشه تکفیری، تشکیل جریان ها وگروههای تکفیری است که این حوادث تلخ را درمخدوش کردن چهره ی تابناک اسلام رقم می زنند و اگر جامعه ی اسلامی به وحدتی که حضرت امام(ره) مطرح کردنداعتقاد داشتند و عمل می کردند ما شاهد این همه ظلم و تبعیض و جنایت برعلیه مسلمانان در جهان نبودیم. وعظمت، قدرت وشکوه اسلام با هیچ قدرتی قابل مقایسه نبود.

امام جمعه بخش جلگه چاه هاشم در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری نسبت به گرانی های بدون توجیه گفت: طبق فرمایشات حضرت آقا، مسئولین ما باید در سه زمینه اقتصاد،امنیت وفرهنگ تحرک بیشتری داشته باشند.

وی همچنین بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند خیلی از مشکلات کنونی کشور ما ربطی به تحریم ها ندارد و مربوط به برنامه ریزی های ناکارآمد است و مسئولین باید با هماهنگی و برنامه ریزی دقیق مشکلات اقتصادی را بر طرف نمایند. امام جمعه جلگه در پایان ازمسئولین درخواست کرد نسبت به نظارت بر بازار و قیمت اجناس نظارت و کنترل داشته باشند و نسبت به محتکرین ومتخلفین برخورد قانونی داشته باشند .

انتهای پیام/
کد مطلب: 1532
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما