۰
يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۸
فرمانده ناحیه سپاه شهرستان دلگان بیان کرد ؛

توزیع ۴ هزار سبد غذایی در شهرستان دلگان

روح الله زمانی نیا گفت: با همکاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و ناحیه سپاه شهرستان دلگان، ۴ هزار سبد غذایی در شهرستان دلگان توزیع شد.
توزیع ۴ هزار سبد غذایی در شهرستان دلگان
روح الله زمانی نیا در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ بیان کرد: چهار هزار بسته غذایی به همت قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و با همکاری ناحیه سپاه شهرستان دلگان و نیروهای جهادی بین نیازمندان و محرومان این شهرستان توزیع شد.

 وی افزود: هر کدام از این بسته ها به ارزش سه میلیون ریال شامل کنسرو لوبیا، روغن، برنج و حبوبات است که با هدف کمک به نیازمندان و محرومان شهرستان دلگان هم اکنون بوسیله گروه های جهادی درحال توزیع است.

زمانی نیا با تاکید بر توجه بیش از پیش به رفع مشکلات و نیازمندی های مردم افزود: اقدامات بسیار خوبی از سوی بسیجبان و گروه های جهادی در ۲ حوزه معیشت و کارآفرینی در راستای خدمت بی منت در کنار فعالیت سایر دستگاه های دولتی و خیری به منظور رضایتمندی مردم شهرستان دلگان در حال انجام است. 

این مسئول خاطرنشان کرد: درشرایطی که دشمنان تمامی تلاش خود را برای ایجاد جنگ اقتصادی علیه ملت ایران به کار بسته اند نیاز است اقشار توانمند جامعه درکنار مردم باشند تا همه با کمک هم و با اقدامات جهادی و بسیجی در این جنگ اقتصادی دشمن را شکست دهیم.

انتهای پیام/
کد مطلب: 1530
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما