۰
جمعه ۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱
امام جمعه شهرستان دلگان:

اقدام هتاکانه رئیس جمهور فرانسه علیه پیامبر اسلام، محکوم است

حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری گفت:اقدامات هتاکانه مکرون رئیس جمهور فرانسه علیه پیامبر گرامی اسلام، محکوم است.
اقدام هتاکانه رئیس جمهور فرانسه علیه پیامبر اسلام، محکوم است
به گزارش صدای بلوچ، حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز ولادت حضرت محمد مصطفی (ص)، گفت: در حالی که تاریکی جاهلیت مثل ابرهای تاریک تمام شبه جزیره عربستان را فراگرفته بود، پیامبر گرامی اسلام دیده به جهان گشود و محیط تاریک عربستان با ولادت آن حضرت منور شد.

امام جمعه شهرستان دلگان تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام هنگام طلوع فجر ۱۷ ربیع الاول، چهل سال قبل از بعثت و در سال شکست اصحاب فیل دیده به جهان گشود.

حجت الاسلام والمسلمین بامری ادامه داد: رییس جمهور فرانسه از کاریکاتوریستی که علیه پیامبر اسلام کاریکاتوری را طراحی کرده بود، حمایت کرد. امام جمعه دلگان گفت: این اقدام مکرون که اهانت به پیامبر بیش از یک و نیم میلیارد انسان در سراسر دنیا است، از طرف همه مسلمانان و آزادی خواهان در سراسر دنیا محکوم است. وی اضافه کرد: در همین کشور فرانسه که مدعی آزادی بیان هستند ، هیچ نشریه یا جریانی حق اینکه در خصوص هلوکاست مطالبی را بیان یا منتشر کند، ندارد. حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری همچنین ویژگی های نبی مکرم اسلام را نمازگزاران شهرستان دلگان بازگو، تبیین و تشریح کرد.

وی در ادامه به ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و افزود: در این روز دانشجویان پیرو خط امام، سفارت آمریکا را تسخیر کردند که پس از کشف اسناد جاسوسی مشخص شد که آنجا لانه جاسوس بوده است.

خطیب جمعه دلگان عنوان کرد: این اقدام تاریخی دانشجویان که منجر به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا شد، از سوی امام خمینی (ره) به انقلاب دوم معروف شد.

انتهای پیام
کد مطلب: 1529
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما