۰
جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۵
امام جمعه موقت بخش جلگه چاه هاشم دلگان:

اقدام نشریه شارلی ابدو در توهین به ساحت پیامبر اعظم، عناد غرب با اسلام را نشان می دهد

حجت الاسلام والمسلمین واحد بخش بامری گفت: اقدام مجدد نشریه فرانسوی شارلی ابدو در توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم، عناد و دشمنی غرب با اسلام را نشان می دهد.
اقدام نشریه شارلی ابدو در توهین به ساحت پیامبر اعظم، عناد غرب با اسلام را نشان می دهد
به گزارش صدای بلوچ، حجت الاسلام والمسلمین واحد بخش بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش جلگه چاه هاشم دلگان با اشاره به سالروز شهادت حضرت امام سجاد (ع)، گفت: روزگار آن همام، قطعا یکی از دشوارترین مرحله تاریخ تشیع است و در عین حال درس آموزترین و نقش آمیز ترین بخش آن است.

وی عنوان کرد: امام سجاد (ع) حیاتی تازه به علوم و معارف اسلامی بخشید و زمینه مناسبی را برای انقلاب فکری و فرهنگی امام محمد باقر (ع) و امام صادق (ع) فراهم ساخت.

خطیب این هفته بخش جلگه چاه هاشم دلگان با اشاره به اهانت مجدد نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام، افزود: دست پلید شیطان بزرگ بار دیگر از آستین یکی از کشورهای غربی مدعی حقوق بشر بیرون آمد.

حجت الاسلام بامری تصریح کرد: این اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی شارلی ابدو موجب جریحه دار شدن و ناراحتی قلوب میلیون ها انسان در سراسر دنیا شده است.

امام جمعه موقت بخش جلگه چاه هاشم دلگان خاطرنشان کرد: این اقدام موهن و نژاد پرستانه نشریه فکاهی شارلی ابدو بیش از هر چیز عناد و کینه ورزی دنیای غرب با اسلام و مسلمانان را نشان می دهد.

انتهای پیام
کد مطلب: 1514
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما