۰
سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۸

قدیر فرماندار ایرانشهر از حضور مردم در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

فرماندار ایرانشهر در پیامی از حضور حماسی و معنادار مردم بزرگوار و ولایت مدار شهرستان ایرانشهر در جشن باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر کرد.
قدیر فرماندار ایرانشهر از حضور مردم در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب
به گزارش صدای بلوچ به نقل از پهره ؛ نبی بخش داوودی، فرماندار ایرانشهر در پیامی با قدردانی از حضور حماسی و معنادار مردم بزرگوار و ولایت مدار شهرستان ایرانشهر در جشن باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: راهپیمایی پرشکوه شما مردم همیشه در صحنه شهرستان ایرانشهر در یوم الله 22 بهمن برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهرستان افزود.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 خسته مباد گامهای استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگی تان، درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی همتایتان که همیشه در لحظه‌ی نیاز،‌ صحنه رویارویی با بد دلان و بدخواهان را عرصه‌ی پیروزی حق میسازد و نمایشگاهی از عزت و عظمت می آراید.

راهپیمایی پرشکوه شما مردم همیشه در صحنه شهرستان ایرانشهر در یوم الله 22 بهمن برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهرستان افزود و یک بار دیگر نشان داد که مردمان شریف این دیار  همانند همه ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب اسلامی، آرمان ها و دست آوردهای امام راحل (ره) ، شهدای عزیز و لبیک گویی به ندای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)همیشه مصمم اند.

حضور باشکوه و پر از شور شما مردم شریف ایرانشهر که بار دیگر یکی از بی‌نظیرترین حماسه‌های حضور مردمی را خلق کرد، نشانگر تصویر بی‌بدیلی از وحدت، همبستگی، هوشمندی و بیداری مردمی بود که موجبات حفظ، تثبیت و تقویت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کرده است.

اینجانب ضمن بزرگداشت سالگرد پیروزی شكوهمند و افتخار آمیز انقلاب اسلامی از تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم شهید پرور شهرستان ایرانشهر كه در راهپیمائی شکوهمند یوم الله 22 بهمن با حضور آگاهانه ضمن نمایش اقتدار، همبستگی و وحدت مردم شهرستان که در حقیقت تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی بود صمیمانه تقدیر و تشكر می نمایم.

داوودی
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر

انتهای پیام/
کد مطلب: 148
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما