۰
دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۸
در راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان دلگان؛

حضور مردم در صحنه های انقلاب اسلامی، نقشه های دشمنان را خنثی کرده است/مردم با حضور خود ثابت کردند که حامی نظام اسلامی هستند

در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم ولایتمدار شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان با حضور در راهپیمایی با شکوه 22بهمن‌ماه سالروز پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.
حضور مردم در صحنه های انقلاب اسلامی، نقشه های دشمنان را خنثی کرده است/مردم با حضور خود ثابت کردند که حامی نظام اسلامی هستند
به گزارش صدای بلوچ، مردم ولایتمدار دلگان در کنار مسؤولان این شهرستان با مشت‌های گره کرده از چهار راه اداره برق این شهرستان به سمت مصلی امام علی (ع) فریادهای ضد استکباری سر دادند و عزت و اقتدار ایرانیان را به رخ جهان کشیدند.
 حضور آحاد مختلف مردم این منطقه از کشورمان در کنار یکدیگر صحنه‌هایی از حماسه وحدت و حضور را به تصویر کشیده و ثابت کردند که ملت ایران در هر شرایط و زمانی از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی حراست و حفاظت خواهند کرد و این انقلاب متعلق به همه آحاد جامعه است.

حضور مردم در صحنه های انقلاب اسلامی، نقشه های دشمنان را خنثی کرده است
مجتبی شجاعی‌ در جمع مردم شهرستان دلگان اظهار کرد: ۲۲ بهمن ماه امسال از ویژگی ممتازتری نسبت به سال های قبل برخوردار است، به همین جهت دشمن در ماه های اخیر تمام تلاش خود را کرده بود که مردم ۴۰ سالگی انقلاب را نبینند.
این مسئول گفت: حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی، نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرده است.
وی ادامه داد: دشمن خیلی نگران است که مردم ۴۰ سالگی انقلاب را نبینند، ولی دشمن بداند که ما در راس کشور ولایت فقیه را داریم و همه مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.
فرماندار دلگان تصریح کرد: قطعا انقلاب اسلامی تحویل صاحب اصلیش حضرت امام زمان (عج) خواهد شد.
وی گفت: همانطور که مردم با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲بهمن نقشه های دشمن را نقش برآب کردند، ما مسئولان هم با خدمت به آنها از ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه جلوگیری کنیم.
وی عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند دستی که بخواهد به خاک و ناموس ما دست درازی کند، قطع خواهیم کرد.
فرماندار دلگان افزود: شعار همه باید وحدت باشد و همه ما مسئولان باید با وحدت و همبستگی به مردم خدمت کنیم.
این مسئولان خاطرنشان کرد: مسئولان این را بدانند هر کس که به مردم خدمت کند، قطعا برای همیشه در اذهان آنها باقی خواهد ماند.

مردم با حضور خود ثابت کردند که حامی نظام اسلامی هستند
حجت الاسلام والمسلمین نظر بامری در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفتگو با صدای بلوچ اظهار کرد: مردم شهرستان دلگان با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک بار دیگر به جهانیان ثابت کردند که یار و یاور انقلاب خود هستند.
امام جمعه بخش جلگه چاه هاشم دلگان گفت: حضور مردم در جشن پیروزی انقلاب اسلامی این پیام را به جهانیان ارسال کرد که ایرانیان حامی نظام و کشور خود هستند.
این مسئول بیان کرد: هر چند دشمن در ماه های گذشته تلاش زیادی داشت تا از حضور مردم در راهپیمایی جلوگیری کند، اما مردم نقشه های دشمنان را خنثی کردند.
وی ادامه داد: کشور ما در چهل سال گذشته پیشرفت های بیشماری در عرصه های مختلف داشته است.
حجت الاسلام والمسلمین بامری خاطرنشان کرد: ما در حالی در چهل سال گذشته مسیر پیشرفت و آبادانی را پیموده ایم که در تحریم کامل دشمنان بوده ایم.

دشمن برای ضربه زدن به نظام از هر راهی وارده شده است
حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان در جمع مردم دلگان با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: نظام اسلامی ما راه چهل ساله خود را با امتحانات زیادی پشت سر گذاشته است.
وی افزود: دشمن در این چهل سال گذشته برای ضربه زدن به نظام اسلامی ما از هر راهی وارده شده است، در سال های نخست پیروزی انقلاب اسلامی با حمایت از رژیم بعثی عراق جنگ 8 ساله ای را علیه انقلاب اسلامی به راه انداخت.
مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بعد از شکست در جنگ هشت ساله، دشمن در عرصه فرهنگی جنگ عظیمی را علیه ملت ما به راه انداخت.
وی افزود: الحمدالله با رهبری حکیمانه امام خامنه ای توانسته ایم مسیر پیشرفت و تعالی را به خوبی بپیماییم.
مرد و زن ، پیر و جوان، کودک و خردسال بلوچ دلگانی با در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران این پیام را به جهانیان رساندند که روز 22 بهمن، جشن پیروزی انقلاب اسلامی است و برای آنان تازگی و طراوت روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب را دارد وانقلاب و پیروزی آن، نمادی برای اتحاد، انسجام و عاملی برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی است.

راهپیمایان دلگانی در طول مسیر با سردادن شعار هیهات من‌الذله و حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست و مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ برآل سعود بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی عهد و پیمان بستند.
در پایان راهپیمایی 22 بهمن‌ماه امسال، بیانیه‌ای (قطعنامه) در چند بند قرائت شد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 139
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما