۰
يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۵
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلگان خبر داد؛

تجلیل از میزبانان و یاوران مبلغین دینی و سیاسی قبل و بعد از انقلاب اسلامی

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلگان گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، از میزبانان و یاوران مبلغین دینی و سیاسی قبل و بعد از انقلاب اسلامی تجلیل می شود.
تجلیل از میزبانان و یاوران مبلغین دینی و سیاسی قبل و بعد از انقلاب اسلامی
به گزارش صدای بلوچ، حجت الاسلام والمسلمین اکبری نیری در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلگان از پیرغلامان ، میزبانان و یاوران مبلغین دینی و سیاسی قبل و بعد از انقلاب اسلامی در شهرستان دلگان تجلیل می کند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلگان افزود: همه کسانی که میزبان و یا خاطره ای از پیرغلامان، مبلغین دینی و سیاسی قبل و بعد از انقلاب اسلامی در آن ایام دارند دعوت می شود که خاطرات خود را به صورت کتبی یا حضوری تا پنج شنبه 25 بهمن ماه 1397 به این اداره ارسال کنند.
این مسئول عنوان کرد: قبل از انقلاب اسلامی، شخصیت هایی سیاسی و مذهبی زیادی به مناطق جنوب سیستان و بلوچستان تبعید شده اند.
حجت الاسلام والمسلمین نیری ادامه داد: بدون تردید سیاست رژیم منحوس پهلوی این بوده که با تبعید چهره های شاخص مذهبی نظیر مقام معظم رهبری از محبوبیت آنها کم کند.
وی تصریح کرد: اما با توجه به اینکه هدف این شخصیت ها ترویج اسلام ناب محمدی بوده است مردم این مناطق به خوبی از آنان استقبال کرده اند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلگان خاطرنشان کرد: اکنون در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درصددیم از این میزبانان تجلیل و قدردانی کنیم.
انتهای پیام/

 
کد مطلب: 138
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما