مدیر کل راهداری سیستان و بلوچستان:

500 کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان روکش آسفالت شد

صدای بلوچ , 16 تير 1399 ساعت 11:42

ایوب کرد گفت: طرح ملی بهسازی و ارتقای کیفی روکش آسفالت برای بیش از 500 کیلومتر از محورهای مواصلاتی این استان برنامه ریزی شده و اردیبهشت ماه سال جاری در حال اجرا است.


  به گزارش صدای بلوچ، ایوب کرد، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامونافزود: طرح ملی بهسازی و ارتقای کیفی روکش آسفالت برای بیش از 500 کیلومتر از محورهای مواصلاتی این استان برنامه ریزی شده و اردیبهشت ماه سال جاری در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه مطلوب ترین شرایط برای حمل و نقل جاده ای داشتن رویه آسفالت با کیفیت و مناسب همراه با نصب علائم ایمنی لازم است، اظهار داشت: ایجاد شرایط مناسب برای سفر ایمن و کاهش هزینه های استهلاک وسایل نقلیه از جمله مهمترین اهداف اجرای این طرح ملی است که با تلاش شبانه روزی نیروهای تحت پوشش این اداره کل تا پایان تابستان سال جاری با قوت تداوم خواهد داشت.

وی با اشاره به فعالیت هم زمان 22 تیم عملیاتی در جاده های تحت پوشش این اداره کل ادامه داد: این پروژه مهم راهداری در محورهای مواصلاتی سراوان- خاش، سه راهی دشتک-زابل، زاهدان- نهبندان، زاهدان- خاش، سراوان-کوهک، خاش-ایرانشهر، پسکوه-سوران، زاهدان-بم، زاهدان-حصاروئیه، مهرستان-سرباز، زاهدان-زابل، زابل-زهک، خاش-ایرندگان، تخت نارون-مریشان و سراوان-خاش در حال اجراست.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بیان کرد: جاده ها سرمایه های ملی به شمار می روند که قانون گذار حفظ، نگهداری و مدیریت و تأمین حمل و نقل ایمن و روان در آن را به سازمان متبوع محول نموده و بدیهی است که اجرای طرح مذکور به سبب ارتقای کیفیت تردد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 1352

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/news/1352/500-کیلومتر-محورهای-مواصلاتی-سیستان-بلوچستان-روکش-آسفالت

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir