۰
يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۲۸
اعلام مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن؛

راهپیمایی ۲۲ بهمن در هشت نقطه دلگان برگزار می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دلگان گفت: راهپیمایی 22 بهمن در هشت نقطه دلگان سیستان و بلوچستان برگزار می شود.
راهپیمایی ۲۲ بهمن در هشت نقطه دلگان برگزار می شود
حجت الاسلام والمسلمین اکبر نیری در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال در هشت نقطه شهری و روستایی شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان با حضور باشکوه و گسترده مردم برگزار می شود.
وی افزود: راهپیمایی روز 22 بهمن امسال از ساعت 8 صبح در گلمورتی مرکز شهر دلگان از چهار راه اداره برق تا مصلی امام علی (ع) این شهر برگزار خواهد شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دلگان تصریح کرد: همچنین راهپیمایی روز 22 بهمن در دهستان هودیان دلگان از ساعت هشت صبح در مدرسه شهید علی اکبر رخشانی این دهستان، در روستای حمید آباد از ساعت ۸ صبح در دبیرستان این روستا ، در منطقه چاهکیچی از ساعت ۸ در مرکز روستا و در روستای چاهشور از ساعت هشت در مسجد امام حسین (ع) برگزار می شود.
این مسئول افزود: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در مرکز بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان ساعت 8 صبح از مقابل بخشداری تا میدان امام حسین (ع) و گلزار شهدای گمنام این بخش، در روستای اسفند جلگه چاه هاشم ساعت 8 صبح از مقابل دبیرستان یادگار امام تا حوزه بسیج ولایت و در روستای آذرآباد جلگه چاه هاشم ساعت 8 صبح از مقابل مدرسه چهارده معصوم (ع) تا مسجد این روستا برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام نیری خاطرنشان کرد: مردم ما با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 132
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما