۰
جمعه ۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۶
امام جمعه شهرستان دلگان:

شهادت دکتر بهشتی و یارانش اوج دشمنی منافقین با انقلاب بود

حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری گفت: شهادت دکتر بهشتی و یارانش توسط منافقین کوردل در سال ۶۰ اوج دشمنی منافقین با انقلاب اسلامی بود.
شهادت دکتر بهشتی و یارانش اوج دشمنی منافقین با انقلاب بود
به گزارش صدای بلوچ، حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته دلگان با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت دکتر بهشتی، بیان کرد: این شهید و مبارز پیش از انقلاب از نخستین پایه گذاران و موسسان قوه قضاییه در کشورمان بوده است.

امام جمعه شهرستان دلگان افزود: حادثه دردناک هفتم تیر به دست منافقین کوردل، اوج کینه توزی و دشمنی آنان با انقلاب و نظام اسلامی بود که قطعا برای همیشه تاریخ در اذهان باقی خواهد ماند.

وی در ادامه عنوان کرد: امروز قوه قضائیه و محاکم در کشورمان نقشی حساس دارد، عملکرد این قوه تأثیر به سزایی در دلگرمی مردم به انقلاب اسلامی و اصول آن دارد.

حجت الاسلام بامری در ادامه به فرارسیدن هفته حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و افزود: حقوق بشر آمریکایی فریبی برای حکومت بر مردم و کشورهای دنیا است.

امام جمعه دلگان خاطرنشان کرد: رفتار خشن و دور از انسانیت پلیس آمریکا با سیاهپوستان نماد حقوق بشر آمریکایی است که این روزها مردم در اعتراض به آن اقدام پلیس در خیابان ها تظاهرات برگزار می کنند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 1289
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما