در مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در شهرستان راسک بیان شد؛

استقرار حاکمیت الله بجای طاغوت بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی/ اهل سنت در دوران پهلوی اجازه فعالیت مذهبی نداشته اند

صدای بلوچ , 17 بهمن 1397 ساعت 9:11

امام جمعه موقت دلگان در جمع مردم شهرستان راسک گفت:
استقرار حاکمیت الله بجای طاغوت بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی بوده است.


به گزارش صدای بلوچ، مراسم گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان راسک سیستان و بلوچستان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه دلگان در جمع مردم شهرستان راسک با گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: عده ای در داخل و دشمنان نظام اسلامی پدر خارج از کشور دستاوردهای بیشمار انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف را سیاه نمایی می کنند.
وی ادامه داد: حساسیت چهل سالگی انقلاب اسلامی دشمنان نظام اسلامی را آشفته کرده است، آنها با سرمایه گذاری و حمایت از گروه های مختلف درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی هستند.
این مسئول تصریح کرد: در عصری که کشورهای مختلف را به دو بلوک شرق و غرب تقسیم کرده بودند، انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید که اکنون در آستانه چهل سالگی آن قرار داریم.
وی افزود: در چهل ساله گذاشته انقلاب اسلامی امتحان های مختلفی را پشت سر گذاشته است، غائله های قومیتی در نقاط مختلف کشور، کودتاهای محتلف، حمله رژیم بعث عراق به کشورمان، تحریم های مختلف موانعی بوده است که در این چهل سال گذشته پشت سر گذاشته ایم.
حجت الاسلام والمسلمین شیبک بیان کرد: بعد از جنگ تحمیلی ، جنگ فرهنگی و شبیخون فرهنگی دشمن علیه نظام اسلامی و مردم ما آغاز شده است و تاکنون هم با روش های مختلف ادامه دارد، اما انقلاب ما توانسته این مسیر پر از پیچ و خم را پشت سر بگذارد.
امام جمعه موقت دلگان گفت: اولین و بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ، حاکمیت الله و دین بجای حاکمیت طاغوت بوده است، در صورتی که تا قبل از انقلاب اسلامی دین هیچ جایگاهی در عرصه سیاست کشور ما و رژیم پهلوی نداشته است.
وی عنوان کرد: دین اسلام تا قبل از انقلاب اسلامی چهارمین دین جهان بود، اما به برکت انقلاب اسلامی اکنون اسلام، دین دوم مردم در سراسر جهان است و این علی رغم سیاه نمایی هایی است که علیه دین اسلام در سراسر جهان صورت می گیرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دلگان اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی ما، فلسطین مسئله اول جهان شده است، مردم مسلمان و حتی غیر مسلمان در روز قدس که به فرمان امام خمینی (ره) نامگذاری شده راهپیمایی و تظاهرات اعتراض آمیز علیه رژیم صهیونیستی و استکبار برگزار می کنند.
وی افزود: اهل سنت در دوران پهلوی اجازه فعالیت مذهبی نداشته اند،به طوری که در دوران پهلوی چهار حوزه علمیه بوده که به برکت انقلاب اسلامی اکنون به ۲۰۰ حوزه علمیه رسیده است.
این مسئول بیان کرد: در حوزه سیاست داخلی استقرار نظام مردم سالاری دینی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، امام خمینی (ره) اولین شخصی در کشورهای مختلف بود که نظام کشورش را همان ابتدای انقلاب به رای مردم گذاشت.
امام جمعه موقت دلگان ادامه داد: اصل نه شرقی و نه غربی گفتمان اصلی انقلاب اسلامی در بخش سیاست خارجی است که تا در دوران پهلوی سیاست ما کاملا وابسته به نظام های سیاسی غرب بوده است.
وی عنوان کرد: هیچ نظام و دولتی در دنیا به اندازه انقلاب اسلامی نتوانسته به نظام استکباری و آمریکا ضربه بزند، در دوران پهلوی نزدیک به چهل هزار مستشار آمریکایی حضور داشتند که پس انقلاب اخراج شدند.
این مسئول ادامه داد: سریع ترین سرعت علمی را بین کشورهای مختلف داشته ایم، مقام اول علمی در سطح منطقه و مقام شانزدهم علمی در سطح دنیا را داریم.
حجت الاسلام شیبک بیان کرد: اکنون که چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد ما در عرصه های مختلف پیشرفت های زیادی داشته و سرآمد کشورهای منطقه و اسلامی هستیم.
وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه هایی پیشرفت داشته ایم که پیشرفت داشته ایم که در انحصار کشورهای غربی بوده است، در دوران پهلوی همین کشورهای غربی از در اختیار گذاشتن همین تکنولوژی ها که اکنون ما به آن دست یافته ایم، به رژیم طاغوت خودداری می کردند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دلگان خاطرنشان کرد: ما سومین کشوری در دنیا هستیم که به فناوری تبدیل گاز به بنزین دست پیدا کنیم، بزرگترین پالایشگاه بنزین دنیا توسط متخصصان سپاه پاسداران سال گذشته در بندرعباس به بهره برداری رسید.
انتهای پیام/


کد مطلب: 121

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/news/121/استقرار-حاکمیت-الله-بجای-طاغوت-بزرگترین-دستاورد-انقلاب-اسلامی-اهل-سنت-دوران-پهلوی-اجازه-فعالیت-مذهبی-نداشته-اند

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir