۰
چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۰۰
امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان:

امام خمینی (ره) مرام یک حاکم اسلامی را به همگان نشان داد/ اطاعت از مقام معظم رهبری بر همگان الزامی است

مولوی بلال مقدسیان گفت: اطاعت از مقام معظم رهبری بر همگان الزامی و لازم الاجرا است.
امام خمینی (ره) مرام یک حاکم اسلامی را به همگان نشان داد/ اطاعت از مقام معظم رهبری بر همگان الزامی است
مولوی بلال مقدسیان در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به سی و یکمین سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)، بیان کرد: بنیان گذار انقلاب با مقابله در برابر زیاده خواهی و قلدری كشورهای غربی و ستم طاغوتیان، جمهوری اسلامی و نظام مردم سالاری دینی را در كشور حاكم كرد.

وی ادامه داد: مردم باید به وصیت نامه حضرت امام خمینی (ره) که پر از حکمت ها و اندرزهای فراوان است، عمل كنند و در مسیر زندگی خود از آن بهره مند شوند.

مولوی مقدسیان گفت: بنیان گذار فقید انقلاب اسلامی احیاگر نهضت اسلامی در قرن های حاضر بوده است و در حقیقت ایشان مرام و مسلک واقعی یک حاکم اسلام ناب محمدی را به همگان نشان داد.

امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان افزود: پس از رحلت ایشان، رهبر معظم انقلاب سكاندار نظام شدند و همانند امام راحل (ره) در برابر توطئه های منطقه ای، بین المللی و تحریم ها ایستادگی كرده است. 

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری همان راه و صراط مستقیم امام خمینی (ره) را پیش گرفته و به درستی سکان نظام اسلامی را در تلاطم حوادث این دوران، هدایت می کنند.

امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان خاطرنشان کرد: اطاعت از مقام معظم رهبری نه تنها به همه ایرانیان بلکه بر همه‌ مسلمانان سراسر دنیا الزامی و اجرای فرامین ایشان هم لازم الاجرا است.

انتهای پیام/
کد مطلب: 1186
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما