۰
سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۶
به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد؛

افتتاح و کلنگ زنی ۷ پروژه کشاورزی ، عمرانی و بهداشتی در دلگان

فرماندار دلگان گفت:۷ پروژه کشاورزی ، عمرانی و بهداشتی با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال در دلگان افتتاح و به بهره برداری رسیدند.
افتتاح و کلنگ زنی ۷ پروژه کشاورزی ، عمرانی و بهداشتی در دلگان
به گزارش صدای بلوچ، مجتبی شجاعی در گفتگو با خبرنگاران اظهار. کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر ۷ پروژه کشاورزی ، عمرانی و بهداشتی در شهرستان دلگان افتتاح و کلنگ زنی شد.
این مسئول افزود: افتتاح ۲۰۰ هکتار آبیاری کم فشار در اراضی کشاورزی شهرستان با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال ، افتتاح ۲ کیلومتر و ۳۰۰ متر کانال آبیاری عمومی در اراضی کشاورزی شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال ،کلنگ زنی احداث و ساخت چهار پروژه میدان امامت ، بلوار کشاورز ، پُل و آبرسانی توسط شهرداری با مجموع اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال و کلنگ زنی احداث مرکز خدمات جامع سلامت روستای چاه خدابش از توابع بخش مرکزی دلگان با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال از جمله طرح هایی بود که با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال در شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.
فرماندار دلگان تصریح کرد: در در این شهرستان به مناسبت دهه پر فروغ فجر و 40سالگی پیروزی انقلاب اسلامی طرح های بسیاری کلنگ زنی و افتتاح می شود.
شجاعی همچنین از مردم خواست تا با مشارکت در برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب و‌ حضور گستره در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر دشمنان انقلاب را مایوس و نا‌امید کنند.
شهرستان دلگان در ۴۷۵ کیلومتری جنوب غرب شهر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 118
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما