۰
شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۷
کارشناس مسائل سیاسی:

نابودی رژیم صهیونیستی آرزوی تمام آزادی خواهان است/ فلسطین متعلق به ساکنان اصلی آن است

رضا خادمی گفت:نابودی رژیم صهیونیستی نه تنها آرزوی مسلمانان بلکه تمام آزادی خواهان است.
نابودی رژیم صهیونیستی آرزوی تمام آزادی خواهان است/ فلسطین متعلق به ساکنان اصلی آن است
رضا خادمی در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به سخنرانی تلویزیونی مقام معظم رهبری در خصوص روز جهانی قدس، بیان کرد: فلسطین نه تنها مسأله اصلی مسلمانان بلکه باید مسأله اصلی تمام جهانیان باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «محدود کردن مسئله فلسطین به مسأله فلسطینی و عربی خطای بزرگ است» که نباید ما مسلمانان مرتکب شویم.

وی با بیان اینکه حاکمیت رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی فلسطین هیچگونه مشروعیتی ندارد، تصریح کرد: فلسطین متعلق به ساکنان اصلی آن از دین های اسلام، یهود و مسیحی است و صهیونیست ها هیچ جایگاهی در این کشور ندارند.

خادمی افزود:رژیم صهیونیستی توسط انگلیس و همین کشورهای غربی بنیان گذاشته است و تصور اینکه غربی ها درصدد حل کردن مسأله فلسطین به نفع ساکنان اصلی آن باشند، اشتباه است.

این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: آمریکا و سایر کشورهای غربی در این سال های اخیر با تشکیل گروه های تکفیری به دنبال انحراف اذهان مسلمانان و جهانیان از مسئله فلسطین بوده اند.

وی ادامه داد:حذف و نابودی رژیم صهیونیستی نه تنها آرزوی دیرینه مسلمانان بلکه آرزوی تمام آزادی خواهان است و ان شالله به زودی فلسطینیان به موطن خود باز خواهند گشت.

خادمی خاطرنشان کرد: فلسطین به یاری و کمک همگان نیاز دارد و قطعا با همه پرسی و رای گیری تمام امور آن را ساکنان اصلی آن بر عهده خواهند گرفت.

انتهای پیام
کد مطلب: 1134
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما