۰
جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۰
امام جمعه دلگان:

رژیم صهیونیستی یک تهدید برای مردم منطقه است

حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری گفت: رژیم صهیونیستی یک تهدید و خطر بزرگ برای مردم منطقه است.
رژیم صهیونیستی یک تهدید برای مردم منطقه است
به گزارش صدای بلوچ،حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته دلگان با اشاره به فرارسیدن آخرین جمعه ماه رمضان ، بیان کرد: این روز به تدبیر و پیشنهاد امام خمینی (ره) به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده است.

امام جمعه دلگان تصریح کرد: این رژیم جعلی یک غده سرطانی است که برای مردم منطقه و فلسطین یک خطر و تهدید بزرگ به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل و آمریکا قصد دارند نام فلسطین را در جهان به فراموشی بسپارند، افزود: امام خمینی (ره) دفاع از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین را یک وظیفه شرعی و دینی می‌دانستند.

حجت الاسلام والمسلمین بامری با اشاره به فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر ،عنوان کرد: سوم خرداد روز مقاومت، پیروزی و فتح خرمشهر بود.

وی با اشاره به اینکه تعمیق ارزش‌های فتح خرمشهر سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود، تأکید کرد: رزمندگان اسلام به دلیل تبعیت از ولایت فقیه توانستند با دست خالی موفقیت بزرگی را کسب کنند که در تاریخ جاودانه باشد.

امام جمعه دلگان رمز پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی را ایمان به خدا و اطاعت از ولایت فقیه عنوان وخاطرنشان کرد: شهدا حق بزرگی بر گردن تک تک مردم ایران دارند و ما باید با گرامیداشت یاد و خاطره آنان ادامه دهنده راهشان باشیم.

انتهای پیام
کد مطلب: 1126
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما