۰
سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۰۰
امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان:

رژیم صهیونیستی به دنبال نسل کشی مسلمانان/ اسرائیل، هدیه ننگین انگلیس به جهانیان

مولوی بلال مقدسیان گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال نسل کشی و از بین بردن مسلمانان فلسطینی است.
رژیم صهیونیستی به دنبال نسل کشی مسلمانان/ اسرائیل، هدیه ننگین انگلیس به جهانیان
مولوی بلال مقدسیان در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به فرارسیدن روز قدس که مصادف با آخرین جمعه ماه رمضان است، بیان کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس از سوی امام خمینی (ره) اقدامی حکیمانه بود.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان گفت: رژیم صهیونیستی از ۷۵ سال قبل تاکنون به دنبال نسل کشی و از بین بردن مسلمانان فلسطینی است.

وی ادامه داد: این رژیم منحوس و جعلی با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای غربی در این سال ها بیشترین ظلم و جنایت ها را علیه مردم مظلوم فلسطین و مسلمانان روا داشته است.

مولوی مقدسیان تصریح کرد: برخی از حکام کشورهای عربی و مسلمان در مقابل این جنایت های رژیم جعلی صهیونیستی ساکت بوده و حتی برخی از آنها اقدامتشان علیه مردم بی دفاع فلسطین بوده است.

وی افزود: با وجودي كه رژيم جنايتكار صهيونيستي چون حيوانات وحشي مردم بي گناه و مظلوم غزه را قتل عام مي كند متاسفانه حاكمان برخي كشورهاي اسلامي در مقابل اين جنايات سكوت اختيار كرده اند كه اين خود نشان دهنده دست نشاندگي و وابستگي آنان به استكبار جهاني است. 

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان ادامه داد: تمام جهانیان و مسلمانان با همکاری و همیاری هم باید برای نابودی رژیم جعلی صهیونیستی به توافق برسند.

وی خاطرنشان کرد: این رژیم لکه ننگی است که حکومت روباه پیر یعنی انگلیس بر دامان جهانیان گذاشته است که باید از صفحه روزگار حذف شود.

انتهای پیام/
کد مطلب: 1110
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما