۰
شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۵
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان:

دانش آموزان بسیجی دلگان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان گفت: 45 نفر از دانش آموزان پسر این شهرستان جهت بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس به استان خوزستان اعزام شده اند.
دانش آموزان بسیجی دلگان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند
فدا حسین سرگلزایی در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: 45 نفر از دانش آموزان بسیجی پسر شهرستان دلگان به اردوی راهیان نور دانش آموزی جنوب کشور در استان خوزستان اعزام شده اند.
وی افزود: این دانش آموزان به مدت 2 روز از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و یادمان های شلمچه، هویزه، دهلاویه ومنطقه والفجر 8 در اروند رود استان خوزستان بازدید می کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان تصریح کرد: این اولین اعزام دانش آموزان این شهرستان به مناطق عملیاتی در سال جاری بوده است و بعد از آن هم دانش آموزان اعزام خواهند شد.

سرگلزایی بیان کرد: این دانش آموزان بسیجی با ھدف ترویج فرھنگ ایثار و شھادت در جامعه انتقال پیام شھدا به نسل جوان و تجدید بیعت با آرمانھای امام خمینی (ره) و مقام معظم رھبری برای پاسداری از انقلاب اسلامی اعزام شدند.
این مسئول خاطرنشان کرد: اعزام این دانش آموزان با همکاری اداره آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان انجام شده است.

انتهای پیام/
 
کد مطلب: 107
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما