۰
پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۴۹
امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان:

قدرت سپاه در عرصه علمی و فضایی نوید بخش آینده ای روشن برای کشور/ این نیروی نظامی پرچمدار قدرت ایران است

مولوی بلال مقدسیان گفت:قدرت سپاه در عرصه علمی و فضایی نوید بخش آینده ای روشن برای کشورمان است.
قدرت سپاه در عرصه علمی و فضایی نوید بخش آینده ای روشن برای کشور/ این نیروی نظامی پرچمدار قدرت ایران است
مولوی بلال مقدسیان در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به ارسال ماهواره نور از سوی سپاه پاسداران، بیان کرد: سپاه پاسداران به عنوان بازوی توانمند نظام و کشور در سال های اخیر پیشرفت های چشمگیری داشته است.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان گفت: ارسال این ماهواره از سوی سپاه به فضا نشان داد که این نیروی نظامی کشورمان و حامی مستضعفان، در این عرصه هم بسیار توانمند شده است.

وی عنوان کرد: قدرت سپاه پاسداران در عرصه های مختلف نظامی، علمی و اخیرا هم فضایی نوید بخش آینده ای روشن برای جمهوری اسلامی ایران است.

مولوی مقدسیان با بیان اینکه سپاه پاسدارن همیشه پرچمدار قدرت و عظمت ایران و اسلام عزیز بوده است، افزود: این قدرت و ابهت سپاه از همت، تقوا و اراده عظیم آنان است.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان بیان کرد: خبر ارسال ماهواره نور به فضا، همه دشمنان ما را ناراحت و موجب شادی دوستان کشورمان در سطح دنیا شده است.

وی با تاکید بر اینکه تنها کشورهای معدود و انگشت شماری توان ارسال ماهواره به فضا را دارند، خاطرنشان کرد: خبر اینکه نیروهای نظامی ما هم به این توانمندی رسیده اند، موجب احساس غرور و شادمانی است.

انتهای پیام/
کد مطلب: 1058
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما