فرماندار دلگان:

سرمایه‌گذاری در صنعت کشاورزی رشد اقتصادی به دنبال دارد/ «دلگان» قطب تولید علوفه در سیستان و بلوچستان

صدای بلوچ , 18 فروردين 1402 ساعت 10:21

فرماندار دلگان گفت: زمین‌های کشاورزی حاصلخیز و آب فراوان در شهرستان دلگان قابلیت سرمایه‌گذاری دارند.


بهزاد بامری در گفتگو با خبرنگارصدای بلوچ بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های منطقه، زمینه سرمایه گذاری در حوزه های دامداری و کشاورزی، صنعت ومعدن، در شهرستان دلگان فراهم است.

 
فرماندار شهرستان دلگان تصریح کرد: مقدمات جذب سرمایه گذار در این منطقه فراهم شده و همه مسئولین در کنار سرمایه گذاران هستند.
 
این مسئول افزود: وجود زمین های کشاورزی حاصلخیز و مستعد با آب فراوان و وجود معادن بیشمار را از مزیت هایی برای این منطقه برشمرد که قابلیت سرمایه گذاری دارند.
 
وی ادامه داد: حجم تولید علوفه در دلگان بسیار بالا و به جرئت می توان گفت که این شهرستان قطب تولید این محصول در استان سیستان و بلوچستان است.
 
بامری اظهار کرد: شرایط برای پرورش دام سنگین نیز وجود دارد و پرورش شتر، گاو وگوسفند از بهترین مشاغلی است که می توان در خصوص آن سرمایه گذاری کرد. 
 
وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌های خفته بسیار زیادی در بخش‌های مختلف کشاورزی، دامداری و حتی در بخش‌های گوناگون وجود دارد که نیاز به توجه و سرمایه‌گذاری دارد.
 
انتهای‌خبر/ م.ب


کد مطلب: 1846

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/interview/1846/سرمایه-گذاری-صنعت-کشاورزی-رشد-اقتصادی-دنبال-دلگان-قطب-تولید-علوفه-سیستان-بلوچستان

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir