۰
يکشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۰۳
فرماندار شهرستان دلگان:

بازدید از مراکز فروش مواد غذایی دلگان تا پایان ماه رمضان ادامه دارد

بهزاد بامری گفت: بازدید از مراکز فروش مواد غذایی شهرستان دلگان تا پایان ایام نوروز و ماه رمضان ادامه دارد.
بازدید از مراکز فروش مواد غذایی دلگان تا پایان ماه رمضان ادامه دارد
بهزاد بامری در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ بیان کرد: کارشناسان مرکز بهداشت و اداره صمت دلگان در قالب طرح تشدید و در جهت نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و طرح تنظیم قیمت‌ها از بازار این شهرستان بازدید کرده‌اند.
 
فرماندار شهرستان دلگان عنوان کرد: رعایت موازین بهداشتی ودرج قیمت کالا و همچنین مقابله با کم فروشی و گرانفروشی از جمله مواردی بود که بازرسان در بازدید از بازار این شهرستان به آن تاکید ویژه‌ای داشتند.
 
این مسئول عنوان کرد: تامین شرایط بهداشتی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی  توسط فروشندگان شهرستان دلگان جزء اولویتهای بازرسان بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.
 
وی ادامه داد: کلیه فروشندگان انواع مواد غذایی و خوراکی در شهرستان دلگان موظف به رعایت بهداشت و همچنین درج قیمت کالا بر روی اجناس هستند و با متخلفان به صورت قانونی برخورد خواهد شد‌.
 
بامری اظهار کرد: بازدید از مراکز فروش مواد غذایی شهرستان دلگان تا پایان ایام نوروز و همچنین به صورت ویژه تا پایان مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
 
فرماندار دلگان خاطرنشان کرد: مردم شریف این شهرستان و مسافران نوروزی، تخلفات گرانفروشی و کم‌فروشی را به ادارات صمت و جهاد کشاورزی اطلاع رسانی کنند. 
 
انتهای‌خبر/م.ب
کد مطلب: 1824
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما