کارشناس مسائل مذهبی بیان کرد:

ویژگی‌های منحصر به فرد رمضان/ دوری انسان از گناه در این ماه

صدای بلوچ , 7 فروردين 1402 ساعت 9:09

حجت‌الاسلام والمسلمین هادی بامری گفت: این ماه پر از خیر و برکت به جهت نزول قرآن کریم در آن و ویژگى‏هاى منحصربه فردى که دارد.


حجت‌الاسلام والمسلمین هادی بامری در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ بیان کرد: ماه مبارک رمضان تمرین صبر و استقامت و همچنین عمل به دستورات خداوند متعال است.

 
وی افزود: ماه رمضان در روایات متعدد که از سوی ائمه اطهارنقل شده، ماه خداوند متعال و میهمانى امت پیامبر اکرم(ص) خوانده شده و پرورگار جهانیان از بندگان خود در این ماه پر از برکت در نهایت کرامت و عطوفت پذیرایى مى‏کند.
 
این کارشناس مسائل مذهبی ادامه داد: خداوند متعال رمضان را ماه خود نامیده و اعمال خیر انسان را در این ۳۰ روز چند برابر اجر و مزد می دهد.
 
حجت‌الاسلام بامری افزود: این ماه پر از خیر و برکت به جهت نزول قرآن کریم در آن و ویژگى‏هاى منحصربه فردى که دارد در میان ماه‏هاى سال‏قمرى برترین است و به صورت ویژه‌ای خداوند به آن توجه دارد.
 
وی تصریح کرد: ماه مبارک رمضان آنچنان خیر و برکت زیاد دارد که پیامبر اکرم (ص) درباره آن فرموده که اگر بندگان از برکت ها و حقایق ماه رمضان آگاهی می یافتند، آرزو می کردند که رمضان یک سال باشد.
 
این کارشناس مسائل مذهبی گفت: ماه پر از خیر و برکت رمضان، روزهایش بهترین روزها، شب هایش بهترین شب ها، ساعاتش بهترین ساعات، دقایقش بهترین دقایق و ثانیه هایش بهترین ثانیه‌ها است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین بامری خاطرنشان کرد: انسان بايد تمام اعضا و جوارح خویش را در ماه مبارک رمضان از حرام و آن‌چیزی که او را از یاد خدواند متعال غافل میکند، دور بدارد.
 
انتهای‌خبر/م.ب


کد مطلب: 1823

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/interview/1823/ویژگی-های-منحصر-فرد-رمضان-دوری-انسان-گناه-این-ماه

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir